Gå til innhold

Hjelp! Fett hår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringsjenta vår har plutselig fått så fett hår. Regner med det har med puberteten å gjøre og større talgoroduksjon. Hun vasker håret annenhver dag og det lukter skikkelig ekkelt av det nesten med en gang. Noen som har gode tips og hvilken shampo fungerer? Tenkte å handle på nett i kveld.

Anonymous poster hash: 95a83...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo sjampo mot fett hår, men min erfaring er at de hjelper lite eller ingenting :(

Hun kan vaske håret hver dag. For å unngå talgproduksjon pga for mye vask, så går det an å vaske håret med natron. Ta å Google det!

Skrevet

Tørrshamo er genialt! Akkurat som hårspray:)

Min favoritt er define som finnes på alle matbutikker:) ellers er batiste fra vita også god!

Skrevet

Tenkte det kanskje var dumt å venne på håret å bli vasket hver dag. Tørrshampo er kanskje lurt. Håper dette er noe som går over ila puberteten.

HI

Skrevet

Sjekk om shampoen hun bruker inneholder noe som heter dimethicone e.l. Hvis ja, bytt til en som ikke inneholder det stoffet, og rens med renseshampo (Define fra matbutikk duger). Da går det forhåpentligvis over.

Skrevet

Takk for svar

HI

Skrevet

Batiste tørrspray fåes i småflasker med god lukt også. Beste tørrsprayen jeg har testet.

Jeg ville brukt en mild shampoo til vanlig, ikke butikkshampoo.

Anonymous poster hash: 164ed...cc1

Skrevet

Jeg har perioder med fett hår et spesielt punkt i hodebunnen, og da bruker jeg babyshampo fra dr. greve. Funker veldig bra for meg. Jeg må for øvrig vaske håret hver dag, alt annet er umulig selv om jeg har forsøkt å gjøre det annenhver dag. Det går bare ikke.

Anonymous poster hash: c3f00...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...