Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 For noen uker siden hadde vi med en venninne av vår datter på hyttetur e helg. Så vidt vi kunne se koste både hun og de andre ungene seg. I ettertid har hun imidlertid til andre i klassen snakket en del om hvor kjedelig og teit det var. I dag ble det snakk om ny tur da hun var innom her. Hun ville gjerne være med. Var det dårlig gjort å svare henne at vi heller ville ha med noen andre siden huntydeligvis hadde kjedet seg så fælt sist gang? Jentene er foresten 9. Anonymous poster hash: fc3ae...df1
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Hun er barn, du er voksen. Hun lærer oppdragelse, du burde vært ferdig lært. Anonymous poster hash: 688b5...b8a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Hun er barn, du er voksen. Hun lærer oppdragelse, du burde vært ferdig lært. Anonymous poster hash: 688b5...b8a Så vi burde ha invitert henne eller burde vi bare funnet en undskyldning og ikke forklart henne hvorfor vi ikke ville ha henne med? Anonymous poster hash: fc3ae...df1
Von Hertelhofen Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Isteden for den kommentaren du serverte henne, kunne du jo snakket med henne? Spurt henne hvorfor hun har sagt det var kjedelig osv. Men som sagt er hun bare 9, og jenter lager som kjent litt drama. Hvis ungene dine vil ha henne med så hvorfor ikke!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Hvis du sa det sånn du skriver det her, så var det dårlig gjort. Hvis du snakket ordentlig med henne og hun fortsatt mente at det var kjedelig, så var det ikke dårlig gjort. Anonymous poster hash: 33d4b...e39
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Isteden for den kommentaren du serverte henne, kunne du jo snakket med henne? Spurt henne hvorfor hun har sagt det var kjedelig osv. Men som sagt er hun bare 9, og jenter lager som kjent litt drama. Hvis ungene dine vil ha henne med så hvorfor ikke! Egentlig har ikke min spesielt lyst til det. Hun vil også skifte idrett til sommeren da jenta har sakt noen liknende ting i andre sammenhenger. Da vil hun heller være mer sammen med andre venner. Anonymous poster hash: fc3ae...df1
☆☆☆ Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Synes det er på sin plass å ta opp med henne den ugreie oppførselen etter sist tur, men det kunne godt vore gjort på ein bedre måte.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Syns det var helt ok jeg. Hadde også ei sånn venninne da jeg var lita. Hun skjerpet seg når folk sa i fra på en krass måte. Anonymous poster hash: 67757...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå