Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har en veninne, ikke av mine nærmeste, men vi henger litt sammen inn i mellom. Veldig hyggelig dame men det kan fort bli litt mye "henne". Vi er veldig forskjellige utseendemessig. Jeg er kortere enn henne og veier rett over 100 kg, mens hun kanskje rundt 80 kg. Altså en del tynnere enn meg. Men den av oss som aldri har problemer med interesse fra menn er meg. For et par uker siden var vi på fest sammen. Det var to menn på denne festen. Han ene er kjærste med ene veninnen min og han andre hang fast på meg hele kvelden. Hun single veninnen min ble jo sur for jeg er jo gift. Ja jeg er gift men jeg kan da ikke noe for at denne mannen ikke foretrakk henne. Jeg gjorde ikke noe for å få oppmerksomhet fra han heller. Vi var på jentefest og disse to mennene dukket opp der. Traff denne veninnen min i dag i butikken og da målte hun meg opp og ned og kunne ikke forstå hvorfor jeg som var så stor hadde bedre drag på mannfolka enn henne. Faktisk me te hun at jeg skulle gått hjem til mannen min og latt henne få denne mannen. Måtte spørre om tanken hadde streifet henne at denne mannen faktisk har en egen vilje. Ikke min feil at han omentrendt lite seg fast på meg. Hvordan håndterer man egentlig sånne veninner? Anonymous poster hash: 271bd...4fd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Man setter dem igjen på ungdomsskolen og går og leker med noen andre. Anonymous poster hash: 27e6b...0f1
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Herregud sa hun virkelig det ? Hadde ikke samlet på henne for å si det sånn. Enkelte mennesker har bare en fantastisk utstråling så det burde hun unne deg hvis hun var ei god venninne. Tenker at mange menn merker hvordan hun egentlig er. Makan !! Anonymous poster hash: 3eb67...7d7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har ikke noe godt svar, men jeg er som denne venninna di. Slank, renere i huden, og jeg er ikke stygg. Ikke alle synes nok jeg er pen heller, det avhenger av hvem man spør... Venninna mi er 30 kilo tyngre enn meg, har en del ulumskheter i huden, og valker fra en annen verden der hvor valker overhodet ikke er velkomne. Brystene er ved navlen.... Hun får alltid oppmerksomheten. Jeg bryr meg ikke da, og ser at hun har sjarm, noe det virker som jeg ikke har. Det godtar jeg fullt ut, og ikke er jeg desperat heller, har en fantastisk samboer som jeg elsker. Kanskje si at du kanskje har mer sjarm/bedre utrstråling, eller mer kvinnelige hormoner (som visstnok skal få menn mer interesserte...). Hun må jo bare godta det! Hun har ikke så mye valg med mindre hun vil være sjalu resten av livet... Anonymous poster hash: 793cf...425
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Kjenner mange vakre og pene jenter/damer som aldri får noe oppmerksomhet. Grunnen? Tjah.. De vet de ser bra ut, noen av dem mangler sexy former osv. De har bare ikke draget. Har en venninne som er større enn meg og, veldig sjarmerende og kvikk i replikken hun og. Hun har heller ikke draget, får seg liksom aldri type og det blir bare one night stands. Hun er stor, ganske søt, men mangler kvinnelige former osv. Jeg er mindre pen i ansiktet, kan se ok ut om jeg bruker en del sminke, håret mitt er en katastrofe som må temmes med diverse remedier og jeg er ikke slank jeg heller. Finnes ikke sjarmerende, det ligger ikke for meg å være midtpunkt. Men , jeg er god til å kaste lange flørtende blikk som gjør at de blir oppmerksomme på meg, jeg har en fantastisk ræv jeg vet å fremheve og pupper som rett og slett ser smashing ut. Da ser ikke mannfolka magen min som er litt for stor, de legger ikke merke til at overarmene kunne vært smalere eller nesa litt mindre. Ikke vet jeg hva som gjør dette, men noe er det jo som gjør at folk tiltrekkes av det ene eller det andre. Jeg er selv typen som ikke gidder å kaste mer enn et blikk på perfekte muskelbunter, de tiltaler meg ikke i det hele tatt. Jeg liker den litt røffere typen som ser ut som ekte mannfolk uten å ha brukt tusen timer i solarium, og som har noe i hodet sitt. Anonymous poster hash: 7cc16...cdc
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Jeg er oppriktig nysgjerrig på hvordan man sender lange flørtende blikk *vil lære meg å flørte* Anonymous poster hash: 191ba...db9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Kjenner mange vakre og pene jenter/damer som aldri får noe oppmerksomhet. Grunnen? Tjah.. De vet de ser bra ut, noen av dem mangler sexy former osv. De har bare ikke draget. Har en venninne som er større enn meg og, veldig sjarmerende og kvikk i replikken hun og. Hun har heller ikke draget, får seg liksom aldri type og det blir bare one night stands. Hun er stor, ganske søt, men mangler kvinnelige former osv. Jeg er mindre pen i ansiktet, kan se ok ut om jeg bruker en del sminke, håret mitt er en katastrofe som må temmes med diverse remedier og jeg er ikke slank jeg heller. Finnes ikke sjarmerende, det ligger ikke for meg å være midtpunkt. Men , jeg er god til å kaste lange flørtende blikk som gjør at de blir oppmerksomme på meg, jeg har en fantastisk ræv jeg vet å fremheve og pupper som rett og slett ser smashing ut. Da ser ikke mannfolka magen min som er litt for stor, de legger ikke merke til at overarmene kunne vært smalere eller nesa litt mindre. Ikke vet jeg hva som gjør dette, men noe er det jo som gjør at folk tiltrekkes av det ene eller det andre. Jeg er selv typen som ikke gidder å kaste mer enn et blikk på perfekte muskelbunter, de tiltaler meg ikke i det hele tatt. Jeg liker den litt røffere typen som ser ut som ekte mannfolk uten å ha brukt tusen timer i solarium, og som har noe i hodet sitt. Anonymous poster hash: 7cc16...cdc Herlig hvordan du rakker ned på venninnene dine samtidig som du snakker om hvor flott du ser ut Anonymous poster hash: 7db02...ee5
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Etter det hun sa der kan hun ikke forvente du vil være venner med henne? Si du ikke er interessert i å ha venner som kan si noe så vemmelig til deg. Æsj for en dame. Kutt henne ut. Anonymous poster hash: a8363...b9f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Kjenner mange vakre og pene jenter/damer som aldri får noe oppmerksomhet. Grunnen? Tjah.. De vet de ser bra ut, noen av dem mangler sexy former osv. De har bare ikke draget. Har en venninne som er større enn meg og, veldig sjarmerende og kvikk i replikken hun og. Hun har heller ikke draget, får seg liksom aldri type og det blir bare one night stands. Hun er stor, ganske søt, men mangler kvinnelige former osv. Jeg er mindre pen i ansiktet, kan se ok ut om jeg bruker en del sminke, håret mitt er en katastrofe som må temmes med diverse remedier og jeg er ikke slank jeg heller. Finnes ikke sjarmerende, det ligger ikke for meg å være midtpunkt. Men , jeg er god til å kaste lange flørtende blikk som gjør at de blir oppmerksomme på meg, jeg har en fantastisk ræv jeg vet å fremheve og pupper som rett og slett ser smashing ut. Da ser ikke mannfolka magen min som er litt for stor, de legger ikke merke til at overarmene kunne vært smalere eller nesa litt mindre. Ikke vet jeg hva som gjør dette, men noe er det jo som gjør at folk tiltrekkes av det ene eller det andre. Jeg er selv typen som ikke gidder å kaste mer enn et blikk på perfekte muskelbunter, de tiltaler meg ikke i det hele tatt. Jeg liker den litt røffere typen som ser ut som ekte mannfolk uten å ha brukt tusen timer i solarium, og som har noe i hodet sitt. Anonymous poster hash: 7cc16...cdc Herlig hvordan du rakker ned på venninnene dine samtidig som du snakker om hvor flott du ser ut Anonymous poster hash: 7db02...ee5 Jeg gjør jo ikke det, prøver å være litt objektiv her når jeg forteller hva jeg tenker om meg selv og venninnene mine Nei, hvordan man sender flørtende blikk.. aner ikke, har pene øyne så regner med det "ordner seg selv" på et vis? Hahah, ingen aning. Er bare de kommentarene jeg har fått. Anonymous poster hash: 7cc16...cdc
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Smile with your eyes, eller "smeyes" som Tyra Banks sier - det er flørtende blikk Anonymous poster hash: fa14a...a01
ærlig talt Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Jeg skjønner i hvert fall godt at denne mannen ikke flørtet med venninnen din! Hun høres ikke veldig koselig ut
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Hun er egentlig koselig og grei, finnes ikke noe vondt i henne. Hun er rett og slett desperat etter mannlig kontakt. Men hun er fryktelig glad i å prate om hvor flink hun er i jobben og hvor mye feil de andre gjør. Samtidig har hun ganske sterke meninger som hun ikke viker fra selv om andre har rett og kan bevise det. Er også veldig flink til å snakke om hvor synd det er i henne som alltid har vært alene med barna. Barna hennes er også alltid se flinkeste og beste i alt i følge henne selv. Mest sannsynlig skremmer hun bort mannfolka. Anonymous poster hash: 271bd...4fd
Guttaboys Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Ville kanskje ha svart at det sier mer om henne enn om deg, når han faktisk velger deg fremfor henne. Eller så ville jeg ha gått for gode, gamle "jeg er feit og du er stygg, men jeg kan slanke meg"... Men helt ærlig. Venninne?? Why? Dropp henne...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Jeg er litt overvektig, ikke mye, ikke vedig pen, ikke veldig ung, sikkert veldig ikke mange ting... Men jeg får alltid utrolig mye oppmerksomet, nesten for mye av det og gode, men jeg elsker å flørte da :-) Tror det er fordi jeg er morsom, kvikk i replikken og overhode ikke selvhøytidelig ;-) Anonymous poster hash: 95c9e...fb6
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Jeg er oppriktig nysgjerrig på hvordan man sender lange flørtende blikk *vil lære meg å flørte* Anonymous poster hash: 191ba...db9 Se på personen du vil flørte med, gjerne slik at du titter på ham ut av øyekroken mens du ser over skulderen din. Smil litt, nærmest le for deg selv, se bort et lite sekund, se tilbake og smil mer. Er noe med den der blikk-se bort- blikk-smil som mange menn finner utrolig tiltrekkende. Tren litt hjemme Du kan gjøre det uskyldig, eller du kan gjøre det mer dirty (da senker du haka litt og ser på personen opp gjennom øyevippene, på en måte. (Dette var ganske vanskelig å forklare...!) Fungerer faktisk veldig bra! (Velprøvd taktikk ) Anonymous poster hash: 3759e...b1d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Jeg tror at hvis man virkelig er på jakt etter en mann, så lyser det ut og det tror jeg ikke er tiltrekkende for menn. Jeg har hatt samboer i mange år nå og er sjelden ute på byen, men jeg husker fra da jeg var singel og ute på byen, så var det alltid de gangene jeg hadde bestemt meg for å bare ha det gøy med venninnene mine uten å se på gutter, at jeg møtte noen som var hyggelige og som jeg ønsket å møte igjen senere. Hvis jeg skulle ut for å se, så var det ingen. Anonymous poster hash: b5e20...a7f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Lurer på hvorfor den typen hang på deg når du er gift? Fortalte du det ikke? Også må jeg innrømme jeg er fascinert av at det går an å være kort, veie over 100 kg og likevel ha draget! Anonymous poster hash: e38c1...6ce
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #18 Skrevet 31. mars 2014 Ikke aner jeg hvorfor han hang på meg. Ble jo litt smigret over det. Ikke hver dag en som er 12 år yngre enn meg viser sin interesse så åpenlyst. Han viste jeg var gift. Har også en rimelig bred ring som ikke er direkte usynlig. Jeg skal spørre han neste gang jeg ser han :-) Mest sannsynlig hadde alkoholen noe å si :-) Anonymous poster hash: 271bd...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå