Gå til innhold

Tv-lisens.........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri betalt tv-lisens i mitt liv.
Jeg leier i et hus, er det da husstanden som betaler tv-lisens for boksen og hele huset? 
Har en gammel kasse-tv jeg overtok av en venn da vi flyttet fra hverandre, så aldri kjøpt meg egen tv. 

Anonymous poster hash: 611b4...234
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som skal betale for din lisens og du risikerer å få lisenskontrollører på døren snart. (Det er ganske flaut ;) )

Anonymous poster hash: 76109...b18

Skrevet

Må ikke tv stå i ditt navn for å betale? Betalte ikke på mange år, for den sto i mammas navn.

Anonymous poster hash: 21cec...219

Skrevet

Det er din plikt å betale lisens. Dersom du ikke er registrert (som nok gjelder deg siden du ikke får regning) plikter du å kontakte lisensavdelingen slik at du kan begynne å betale. Du risikerer at de ringer på døra di, og da kan du få bot.

Skrevet

Det er din plikt å betale lisens. Dersom du ikke er registrert (som nok gjelder deg siden du ikke får regning) plikter du å kontakte lisensavdelingen slik at du kan begynne å betale. Du risikerer at de ringer på døra di, og da kan du få bot.

Ja det jeg er redd for.. Men tv'en står ikke i mitt navn. Og hører noen sier at huseierne betaler lisens, så da trenger ikke jeg? 

Skrevet

Ja det jeg er redd for.. Men tv'en står ikke i mitt navn. Og hører noen sier at huseierne betaler lisens, så da trenger ikke jeg?

Det stemmer ikke. Du må betale for deg. Eller kvitte deg med tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...