Gå til innhold

Forbanna drittfar jeg har :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner godt at mamma skilte lag med drittsekken da jeg var liten. For det første så lyver han til ungene, noe jeg faktisk ikke synes er ok i det hele tatt. For det andre så gjør han åpenbart forskjell på ungene mine som jeg heller ikke synes er ok og han baksnakker mamma når ungene er hos han som at hun har stjålet fra han penger og verdier, saken er at det er andre veien for jeg har funnet tyvgods hos han som jeg har bringet tilbake til mamma som hun selvsagt ble veldig glad for og få tilbake.

Nå er jeg rett og slett irritert, skuffet og forbanna på fyren etter han for endte gang har oppført seg som en fjott/drittsekk.

Han er over 60, men det virker jo ikke som han noensinne blir voksen?? Hva feiler det slike mennesker?

Anonymous poster hash: fdbdc...71d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er bare slik, dessverre.

Anonymous poster hash: bb4aa...9d3

Skrevet

Sånn er moren min på 56. Da jeg var 18 og nettopp flyttet ut klarte hun å si at faren min endelig var glad for å bli kvitt meg. Slapp han å betale og hadde ikke mer ansvar.

Bare en av mange ting! Jeg kuttet ut moren min den dagen! Jeg har aldri sett faren min sint, ikke engang irritert. Men den dagen tok sa han virkelig sin mening om dama. Å han sa noen sanne ord.

Jeg har det bedre uten :)

Anonymous poster hash: e9d28...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...