Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg ser tilbake fra begynnelsen nå. Jeg tenker på. Selv om jeg ikke ville ha besøk så kom han. Selv om jeg sa klart i fra at forhold var uaktuelt, ville han vente til jeg fikk følelser, han holdt mye på med andre mens han sa til meg at det bare var meg og elsket meg. Vi tok pause og han dro ut med exene sine og var sjåfør for dem. Han kunne ikke vente på at jeg skulle finne ut av forholdet allerede etter en uke . eg ba han roe ned presset om å være så mye hoss meg, han ba om nøkkel te leiligheten. Jeg sa nei til samboerskap mens han fortsatte og argumentere om hvor synd det var i han som måtte flytte ut hjemme ifra og hvor vanskelig det var og med doble utgifter osv. Jeg gikk med på innflytting. Nå vil ha først ha rett til alt jeg eier å bli værende i leiligheten du har ordna om det blir brudd for så å ombestemme seg når jeg sier da kan flyttinga vente. Han har også tidligere nevnt at hos meg er det kortere arbeidsvei så fint om han kan overnatte her (før vi ble sammen) begynner å tenke meg om en liten runde.. Anonymous poster hash: c9c7c...0bd
mylittlecat Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Er det du med den andre tråden? Jeg hadde dumpet ham og aldri sett meg tilbake! Bare med de linjene du har skrevet her, forklarer hva slags type dette er. Han eier ikke respekt for deg, og i tillegg har du latt ham behandle deg dårlig. Bryt det destruktive mønsteret og LØP!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Er det du som har hatt tråd tidligere om han gutten som bodde hos foreldrene og måtte flytte hjemmefra og ville flytte inn til deg fordi dere er kjærester? Jeg kaller ham med vilje gutt, for han er helt tydelig en gutt og ikke i nærheten av å være mann. Har du barn så mener jeg du skylder dem å ikke involvere denne gutten i livet ditt ved å bli samboer med ham. For å være brutalt ærlig - det virker ikke som om han er glad i deg, i hvert fall ikke på en voksen måte. Han tar ikke hensyn til deg eller dine følelser. Han respekterer ikke at du har ansvar for barn, og at dette faktisk går langt foran ham. Han oppfører seg som en bortskjemt d...unge, etter min mening. Han forsøker å manipulere deg til å gjøre det som er best for ham. Dette gutten trenger å bo for seg selv, kjenne på hva det vil si å greie seg selv, kjenne på hva det koster å leve, hva man må gjøre i et hjem av vasking og ordning og matlaging. Denne gutten er tydeligvis ikke tørr bak ørene, og foreldrene har gått lei av ham og kaster gutten ut for å tvinge ham til å bli voksen. Har du virkelig lyst til å ta over der moren ikke orket mer, har du lyst til å være den som skal gjøre ham voksen? Det virker som om du har behov for noen i livet ditt, og at du tar til takke med ham fordi han på en måte er der. Men er det virkelig ham du vil ha? Eller er det noen? Denne gutten kan ha mange gode kvaliteter, men foreløpig så er han helt tydelig ikke voksen. Hvis han virkelig elsker deg så tar han hensyn til både det at du trenger å ta det litt saktere, og at du har ansvar for barn og av den grunn må ta det mer med ro. Hvis han virkelig elsker deg så finner han seg et sted å bo for seg selv, og så bygger han opp et godt og trygt forhold til deg slik at du vil føle deg trygg på å flytte sammen med ham i fremtiden. Slik han fremstår nå så virker det bare som om han er en egoistisk liten gutt som tenker først på seg selv, så seg selv. Han har urealistiske forventninger om mye og mangt, og han trenger å bli voksen. Hvis han er en mann du vil satse på, så still helt normale krav til ham, krev at han slutter å mase om å flytte inn, krev at dere bruker tid på å bli trygge på hverandre. Med så mye usikkerhet som du gir uttrykk for så bør du ikke flytte sammen med ham. I hvert fall ikke hvis det er barn involvert! Anonymous poster hash: c1a19...e0d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Vil si han bruker og utnytter deg fullt ut. Høres ikke ut som noe real mannfolk det derre nei. Og driver han å tøver med eksene sine mens dere på en måte "holder på", hadde all respekta mi forsvunnet for han. Høres ikke ut som han vet hva han vil. Bli kvitt den guttungen og få deg en skikkelig mann før det blir verre. Og det at han krever at alt ditt er hans eget, ja det hadde vært en tydelig grense for meg hvertfall!Bli kvitt han, du har ikke godt av han.Lykke til! Anonymous poster hash: 2d39b...434
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: c9c7c...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå