Gå til innhold

Faen

LillaGorilla♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma slapp unna krefthelvetet med skrekken i fjor, og for en stakket stund pustet jeg lettet ut.

Så var hun inne på rutinekontroll for et par uker siden.

Og nå ringte de akkurat fra sykehuset og hasteinnkalte henne til time hos lungelegen igjen. Og kunne dessverre ikke opplyse hva det gjaldt.

Nå er jeg bare kvalm, kjenner jeg...😔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj,æsj og æsj!!!

Krysser fingre og tær for at alt er bra!

Skrevet

Faen, ja.

Her er det ein onkel som slit med lungekreft :( På ingen måte det samme som ei mor, men faenskap er det :(

Håpar på det beste for dykk..

Skrevet

Kreft er noe fanskap! Krysser fingrene for at det ikke er det du nå ser for deg! God klem xx

Skrevet

Å kjære deg. Sender en klem.

Skrevet

Å huff vet ikke hva jeg skal si! :( 

Faen dekker jo noe.. Holder pusten med deg.

Sender deg en god klem i alle fall! Trenger du besøk mer eller mindre nå? :/

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Klem 💜

Faen kan ikke starte med å dekke følelsen du har nå, jeg vet...

Skrevet

Kjære deg! Så redd du må være.

Sender de beste ønsker til både deg og mamma'n din og håper på det beste.

Klemmer på.

Skrevet

De sjekket nettopp nyrene på mammaen min fordi de hadde sett "noe", og mistenkte kreft, men det var ingenting. Krysser fingrene for at mammaen din også bare blir passet litt ekstra godt på, men at det er et tilfelle av ingenting dette også. <3

Skrevet

De sjekket nettopp nyrene på mammaen min fordi de hadde sett "noe", og mistenkte kreft, men det var ingenting. Krysser fingrene for at mammaen din også bare blir passet litt ekstra godt på, men at det er et tilfelle av ingenting dette også. <3

Dessverre har hun kreft, dvs, svulsten var krympet ved forrige kontroll. Da fikk hun enkel beskjed via tlf. 

Nå derimot, aner vi ikke. Enten har den vokst, eller så har det spredd seg. Er det det siste, snakker vi livsforlengende, ikke kurerende behandling..

Og ved det første er det heller ikke sikkert, da hun ikke kan opereres- hun kan dø bare av det. Og noe mer lungekapasitet har hun heller ikke igjen, da kols og strålebehandling har tatt det som var å ta av.

Så dette er skummelt, og jeg gruer meg noe jævlig til imorgen. Er bare redd de ikke tør si alt til meg etterpå for å skåne meg, og det vil jeg ikke..

Skrevet

Å nei, hastetime vil man ikke ha :( Krysset fingre for i morgen. Håper du har anledning til å møte henne etterpå og ikke må ta det over telefonen.

Klem

Skrevet

Krysser fingre og tær. <3

Skrevet

Stor stor klem! Skal krysse alt som kan krysses for dere

Skrevet

Klem herfra til deg.

Kreft er noe dritt!!!

Skrevet

Store trøstende klemmer herfra også. Kreft er noe faenskap :(

Skrevet

Klem til deg og gode ønsker til mamma og en forbannelse til kreften.

Pappa holdt på i mange år før han vant over kreften.

Skrevet

Åhnei!

Det er så ille med sånne beskjeder.

Nå som du endelig hadde fått senket skuldrene litt.

Sender en massiv klem!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg håper inderlig at dere ikke har fått dårlige nyheter idag; krysser alt som tenkes kan og sender i samme slengen klemmer til deg

Skrevet

Takker for klemmer og gode tanker, damer, dere er gull!:)

Her puster vi lettet ut og elsketielsketielsker, for det var visst ikke noe alvorlig likevel. Bare en ekstrasjekk, og alt ser bra ut! Pheeeew!

Skrevet

Liker! Liker! Liker!

Så bra!! Nyt dagen med familien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...