Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Gå 6 km hver dag? Må ta av 10 kg og spiser variert og sunt. Spiser ikke sjokolade, potetgull osv. Skal sies at jeg går fort og svetter Anonymous poster hash: 564ac...055
sug lut Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Hvis det er 6 km du ellers ikke ville gått, og du ikke inntar ekstra kalorier fordi du har vært så flink til å gå, og du dermed øker forbrenninga, vil du gå ned. Endret 31. mars 2014 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Hvis det er 6 km du ellers ikke ville gått, og du ikke inntar ekstra kalorier fordi du har vært så flink til å gå, og du dermed øker forbrenninga, vil du gå ned. Takk for svar. Nei, går nok ikke så mye til vanlig. Men skal begynne å gå fra og til jobb osv, så håper på å se resultater:) Anonymous poster hash: 564ac...055
sug lut Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Hvis det er 6 km du ellers ikke ville gått, og du ikke inntar ekstra kalorier fordi du har vært så flink til å gå, og du dermed øker forbrenninga, vil du gå ned. Takk for svar. Nei, går nok ikke så mye til vanlig. Men skal begynne å gå fra og til jobb osv, så håper på å se resultater:) Anonymous poster hash: 564ac...055 Flott, da blir du en lekkertass til sommeren
Nettisen:) Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Jeg vil også bli en lekkertass:) Men ja, samme kosthold og 6 km gange i tillegg vil nok bli bra. Jeg hadde samme taktikk for å bli kvitt babykiloene, det gikk veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå