Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Er det vanlig? Anonymous poster hash: 3120e...fee
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Her i Norge er det ikke så normalt enda, tror jeg. Jeg hadde bryluppet mitt i hjemlandet mitt Libanon, og der er det vanlig:-) Hadde en lang hvit brudekjole under vielsen og en kort brudekjole ubder cocktail-festen. Begge to er brudekjoler altså:-) Anonymous poster hash: 99ccf...517
MrsMilla Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Tipper det er vanlig med èn. Jeg hadde tre, men ikke til samme dag, feiret jo tre dager til ende.... Altså Den Store Brudekjolen på dagen, en lettere variant i samme snitt og litt lettere stoff til dagen etter da vi dro på bryllupsferie, og en enda lettere og enkel som gikk kun til knærne på dag tre i samme stil. Artig å overraske mannen hver dag :-) Men mine ble spesialsydd, etter eget ønske om snitt etc og ikke kjøpt i brudeforretninger, men av skredder.
Nettisen:) Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Hadde med en ekstra til kvelden, men skiftet aldri. Jeg var usikker på om det var komfortabel med lang og tung brudekjole så hadde enn enkel variant i tilfelle.
PrinsesseHengepupp Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Hadde en lang med ermer og slep til vielsen og mottakelsen, byttet til en kort, stroppeløs med snøreliv etter brudevalsen kl 22. Men så var vi fast bestemt på å feste hele natta, noe jeg ikke hadde klart med kjole nr 1. Meget fornøyd med valget og vet begge kjolene var veldig "meg".
Gjest beef sister Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Ja, den jeg hadde under vielsen funket ikke til så mye mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Jeg hadde bunad under hele mitt eget bryllup. Utpå kvelden tok jeg av krona. Så det var en del som skiftet fra bunad til kjole utpå kvelden. Jeg skjønte ikke poenget jeg da..... Anonymous poster hash: 5c2fb...462
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Brudekjolen var altfor dyr til å bli byttet ut etter vielsen eller litt etter;) Anonymous poster hash: ae959...714
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 vurderer det, skal gifte meg neste sommer & ønsker meg stor ball kjole men den orker jeg ikke gå i hele dagen & kvelden så da må jeg nokk ha en enklere variant også. ikke bestemt meg enda da Anonymous poster hash: e1459...246
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Bare én kjole. Var en skikkelig prinsessekjole, men min mor sydde den til meg etter mål, så den var faktisk ganske behagelig. Litt varmt da, fant ut at thaisilke kan være litt varmt om sommeren. Fordelen var at det ikke klædde, i motsetning til mange syntetiske storfer når man blir varm. Anonymous poster hash: fb39e...348
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Ja. Risikerte ikke kjolen min til middag og drikking nei, hadde en fin hvit middagskjole. Anonymous poster hash: d5c49...272
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Nei, hva i all verden er poenget med det? Akkurat like dumt som at gjester bytter fra bunad til kjole etter vielse/middag, fordi det er tungt å gå i, sier de. Bunaden min passer meg og er meget godt å ha på. Anonymous poster hash: 6c4f4...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå