Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg flyttet fra bf i fjor. Han har hele tiden etterpå sagt at han vil ha meg tilbake, men har likevel drevet på med flere andre damer. Direkte slem mot meg har han vært mange ganger fordi at jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Så får jeg vite at han har gitt et armbånd som jeg hadde glemt igjen i huset, til en eksdame. Han hadde fortalt at det var mitt og hun ville ikke ha det, men han hadde insistert. Hun hadde tatt i mot det for så å gi det videre til meg. Jeg syns det høres helt snålt ut. Det er ingenting mellom dem heller. Vi damene er gode venner og hun har en ny mann nå. Men vår felles eks er ikke helt vel bevart?! Anonymous poster hash: d56c7...ca2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Spesielt Anonymous poster hash: 8cb57...06e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Spesielt Anonymous poster hash: 8cb57...06e Jeg VET!! Det er utrolig spesielt. Av ulike grunner har vi ikke kontakt nå for tiden, så jeg får ikke spurt hva han tenker om å gi bort mine ting til en annen dame, og i tillegg informere om at det er mitt!? Det bekrefter det jeg tror om at han ikke helt har bakkekontakt.. HI Anonymous poster hash: d56c7...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå