Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Skjønner ikke at livet mitt noen gang skal kunne bli bra.... Har fått senebetennelse i underarmen, inflamasjon i skulderen (kronisk), bilen måtte vrakes, har kjøpt ny for noen dager siden som nå har fått lekkasje i bremseslangen, har underskudd i økonomien denne mnd (bare 12 dager igjen til lønn.....), vennene mine har flyttet langt unna. Jeg har et barn på 11 mnd, som er verdens beste!! Men skjønner ikke hvordan jeg skal kunne gjøre så mye for hn nå når formen er skranten og økonomien på bunn..... Har hatt mye annen motgang frem til nå, de har jeg taklet på forskjellige måter, men nå har jeg nådd bunnen, ser ikke noen fremtid, føler at det ikke spiller noen rolle å prøve å gjøre det bra lenger, det blir bare motgang igjen uansett.... Har ingen familie i nærheten heller, føler meg så ensom!!!! Har en mann, men han er mye borte på grunn av jobb, så her sitter jeg, da. Ingen rundt meg jeg kan støtte meg til, og bare graver meg ned i gjørma..... Anonymous poster hash: fb118...9bf
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Fordelen med å ha nådd bunnen er at det nå kun kan gå oppover! Kom deg ut å gå lange turer, regner med det ikke er noe galt med beina? Trekk inn frisk luft! Tenk at det ordner seg, tenk at dette skal du får til!Lykke til. Anonymous poster hash: 14792...571
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Fordelen med å ha nådd bunnen er at det nå kun kan gå oppover! Kom deg ut å gå lange turer, regner med det ikke er noe galt med beina? Trekk inn frisk luft! Tenk at det ordner seg, tenk at dette skal du får til! Lykke til. Anonymous poster hash: 14792...571 Ja, hadde det bare vært så lett...... Er ikke bare bare å bestemme seg for å tenke positivt når alt går i mot en! Trekke frisk luft hjelper fint lite på økonomien, og bilen blir ikke reparert av det. Jeg har gått på sparebluss i flere mnd nå, så jeg klarer ikke tenke at "dette skal jeg få til"!! Jeg har jo ikke fått til noe frem til nå! Og når jeg har fått til én ting er det en annen større ting som jeg ikke får til som overskygger totalt det jeg klarte. Ser ikke noen fremtid!! Anonymous poster hash: fb118...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå