Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 jeg er relativt ny i jobben, og dette er i Oslo. Vi skal nå flytte ut av byen, så det blir derfor noe lenger reisevei. Jobber vanligvis 08-16, men har spurt om det er mulighet for å jobbe 07-15 slik at det blir lettere i forhold til henting i barnehage. Dette var visst ikke mulig/eller ønskelig. Syns det er så rart at de ikke kan være litt samarbeidsvillig når jeg uansett ville jobbet samme antall timer. hadde egentlig tatt for gitt at dette ville være i orden, så ble litt satt ut. Tenkte ikke på at dette kunne skape problemer for dem. En av de andre her har hjemmekontor en gang i uka, hun andre kommer 09-17.. og syns derfor det høres litt urettferdig ut.. får jo gjort like mye arbeid antar at jeg ikke har krav på noe, men lurte på om dere han noen innspill/erfaringer her? Anonymous poster hash: 95d5a...9cd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Tror ikke du har krav på noe, annet enn redusert arbeidstid. Men snakk med sjefen og ta opp på en saklig måte at andre har jo løsninger som passer for de... Anonymous poster hash: 651f9...267
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Min første tanke at det kanskje er en grunn til at du må være der til et visst klokkeslett. Har du tilsvarende arbeidsoppgaver som de andre eller gjør du noe de andre ikke gjør? Hva består jobben i? Anonymous poster hash: 613f9...d3f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Tror ikke du har krav på noe, annet enn redusert arbeidstid. Men snakk med sjefen og ta opp på en saklig måte at andre har jo løsninger som passer for de... Anonymous poster hash: 651f9...267 Ja.. først ble jeg så satt ut når jeg fikk et nei.. teit av meg å anta at det var greit men.. Jo mer jeg tenker på det og hvordan de andre får holde på, jo mer irritert blir jeg. Dette kommer til å gjøre hverdagen enda tyngre, og barnehagedagen enda lenger. Er litt redd for å ta det opp igjen, da jeg følte det ble litt dårlig stemning sist jeg spurte... Anonymous poster hash: 95d5a...9cd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Det er kontorjobb, og arbeidsoppgavene mine er det for det meste jeg som gjør. Men jeg holder meg jo ajour tiden jeg jobber. Og alle på avdelingen kan det samme.. oppgavene er bare delt opp slik.. En og annen gang kan det jo hende at de må hjelpe noen som kommer etter kl 15 og må få gjort noe, men det er såpass sjeldent at jeg syns det er rart at det skal være en dealbreaker.. Anonymous poster hash: 95d5a...9cd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Er du vikar? Hos oss så har ikke vikarene samme frihetene som oss fast ansatte. Anonymous poster hash: 613f9...d3f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Nei er fast ansatt Anonymous poster hash: 95d5a...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå