Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 http://www.pinterest.com/pin/59743132530341661/ Anonymous poster hash: b2108...11c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Jeg syns den var kjempe fin. Men hvis du vurderer brudefrisyre, må du først finne ut om du skal ha dlør og hvør høyt du evt ønsker sløret. Jeg hadde ikke kunne hatt denne frisyren da jeg liker at sløret er festet en smule høyere på hodet Anonymous poster hash: d83e9...007
Regina_George Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Ja, en av de finere oppsatte sveise jeg har sett Men må ærlig innrømme at jeg liker best utslått hår på bryllupsdagen. Da ser bruden så mye mer avslappet og fin ut. Noe alla dette: http://www.pinterest.com/pin/168322104796011902/
L-8 Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Jeg hadde håret slik, med friske blomster festet oppi "redet". Var veldig fornøyd og det passet godt til min relativt uformelle kjole
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Takk for svar kan jeg ha sløret under oppsatsen? Jeg syns det blir så rart å ha det over... HI Anonymous poster hash: b2108...11c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 dytter litt jeg Anonymous poster hash: 2b68b...4ea
Monajenten Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Ja, en av de finere oppsatte sveise jeg har sett Men må ærlig innrømme at jeg liker best utslått hår på bryllupsdagen. Da ser bruden så mye mer avslappet og fin ut. Noe alla dette: http://www.pinterest.com/pin/168322104796011902/ Jeg hadde løst krøllete hår med en enkel tiara og slør på bryllupsdagen, fikk utrolig mye skryt for håret Ellers syns jeg at den du linket til hi, var en av de finere oppsatte bryllupsfrisyrene, liker at det er litt løst
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Nydelig frisyre! Enkel og klassisk! Jeg ville rett og slett bare prøvd å lage den frisøren før bryllupet og prøvd med sløret under, men det tror jeg skal bli fint. Utslått hår er også nydelig, men det kommer litt an på brudekjolen også. Anonymous poster hash: 7ab40...22c
Nettisen:) Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Nydelig:) Tror du fint kan ha sløret under, men det har frisører god kontroll på så lurt å ta det med og prøve i god tid:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Må du ha slør da? Vil veldig gjerne det Anonymous poster hash: 2b68b...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå