Gå til innhold

Jeg har en ondskapsfull og snedig plan på gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang histore gjort kort: Jeg er singel på andre året nå, siden jeg er skilt fra min mann etter å ha fersket ham i utroskap. Dama han var utro med, hadde vært ute etter han ei god stund, og hun øynet sjansen på en fest.....Dumme mannen gikk rett på, noe som resulterte i et samlivsbrudd og to barn som ble skilsmissebarn :-(

Uansett, nå har jeg fått med meg at denne damen skal gifte seg med en fyr jeg vet har vært interessert i meg før. Så nå er det payback-time! Jeg skal på pur faen lure mannen hennes i seng, og sørge for at hun får rede på det etterpå!

Åååå, som det skal smake med hevn :heks:

Anonymous poster hash: e4afd...46b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! Menn er virkelig lettlurte. De gyver løs på alt som rører seg og som har hull mellom bena.

Anonymous poster hash: 6ead5...e8c
Skrevet

Sikker på at han er keen på deg fortsatt?

Skrevet

Hadde gjort det samme. Innerst inne er jeg kynisk og egoistisk person så hadde ikke tatt fem flate øre for å gjøre det samme tilbake. Heldigvis ingen som kjenner mitt sanne jeg ;)

Anonymous poster hash: d94af...e17
Skrevet

Har opplevd det samme, så jeg sier bare: Go girl!

Anonymous poster hash: c0c1e...1b9
Skrevet

Må le litt, hevn kan smake søtt:) få som innrømmer det og skal være så politiske korrekte men det kan hjelpe noen.

Anonymous poster hash: 6dbdc...d6b

Skrevet

Hadde gjort det samme. Innerst inne er jeg kynisk og egoistisk person så hadde ikke tatt fem flate øre for å gjøre det samme tilbake. Heldigvis ingen som kjenner mitt sanne jeg ;)

enig,jeg er egentlig ganske så hevngjerrig,og hadde jeg kunnet betale tilbake til ei som hadde gjort meg noe så vondt hadde det ikke kostet meg en eneste kalori!

Anonymous poster hash: c6e90...8e1

Skrevet

Ikke alle menn er utro, da - hva om han faktisk ikke er interessert i å være utro, men forteller henne at du har forsøkt å få ham i seng? ;)

Jeg synes det er spesielt å skulle "lure" noen i seng kun for å ta hevn, da er vel ikke du så mye bedre enn henne alt i alt?

Skrevet

Ikke alle menn er utro, da - hva om han faktisk ikke er interessert i å være utro, men forteller henne at du har forsøkt å få ham i seng? ;)

Jeg synes det er spesielt å skulle "lure" noen i seng kun for å ta hevn, da er vel ikke du så mye bedre enn henne alt i alt?

Hvem har sagt at man må være bedre? Noen ganger må man gå ned flere hakk for å kunne ta igjen til simple personer.

Skrevet

For et par uker siden var det en dame her inne som fortalte om venninnen sin, som da hun oppdaget at mannen hadde vært utro sendte epostene mellom ham og elskerinnen ut til hele kontaktlisten sin og andre bekjente, og hang dem opp på butikken. Alle fikk se sexpraten deres. Hun fikk til svar at den venninnen måtte være gal og sosiopat, og at det var helt syk oppførsel. Selv syntes jeg det hørtes fantastisk ut å ydmyke både mannen og elskerinnen med deres egen sexprat. Ser ut til at det er flere her som tenker som meg ;)

Skrevet

Ja, jeg tror ikke det er noen problem å få ham til sengs. Må bare være snedig :nigo:

HI

Skrevet

Er du virkelig villig til å gå til sengs med noen for å få hevn? Syntes du deler ut kroppen din litt for lett da. Kommer du ikke til å føle deg billig etterpå?

Anonymous poster hash: 44e58...d8d

Skrevet

Du kommer sikkert til å føle deg bedre hvis du selger kroppen din for hevn.

Å ha sex med noen man egentlig ikke har lyst på for penger kan jeg forstå, men for hevn?

Anonymous poster hash: 704c7...419
Skrevet

Er du virkelig villig til å gå til sengs med noen for å få hevn? Syntes du deler ut kroppen din litt for lett da. Kommer du ikke til å føle deg billig etterpå?

Hevn er en fin ting!men alle tenger ikke likt

Skrevet

Jeg tenker det må være den ultimate hevn. Hun har bidratt til at mitt ekteskap har røket, hun var fullt klar over at han hadde barn også. Det ga hun og han blaffen i, så jeg driter fullstendig i om jeg er et like dårlig menneske som hun er. Jeg er bare ute etter å få henne til å kjenne på samme følelsen som jeg har kjent på i evigheter. Hun har ikke barn ennå, hvis du føler det kan hjelpe.

HI

Skrevet

Syntes at om man ikke kan stå for ting når man la være, er man i et forhold bør msn ikke ha sex prat med andre. Kommer det i butikken, slipper man billig unna :)

Skrevet

95+-5

Skrevet

Hvem har sagt at man må være bedre? Noen ganger må man gå ned flere hakk for å kunne ta igjen til simple personer.

Man skal jo leve med seg selv i ettertid også, tenker jeg...

Skrevet

Nei.

Skrevet

Du kommer sikkert til å føle deg bedre hvis du selger kroppen din for hevn.

Å ha sex med noen man egentlig ikke har lyst på for penger kan jeg forstå, men for hevn?

Kunne ikke solgt kroppen min for penger, men kunen gjerne brukt den som et våpen for å få hevn!

Skrevet

Ikke alle som tenker likt ;)

Skrevet

Wow! Menn er virkelig lettlurte. De gyver løs på alt som rører seg og som har hull mellom bena.

Anonymous poster hash: 6ead5...e8c

Ja, bare det holder syvogtredve grader :)

Anonymous poster hash: 7d526...2a0

Skrevet

Syntes at om man ikke kan stå for ting når man la være, er man i et forhold bør msn ikke ha sex prat med andre. Kommer det i butikken, slipper man billig unna :)

De hadde ikke bare pratet, da. Og dama ble visst så ydmyket at hun fikk sammenbrudd og ble innlagt. Alle syntes det var så grusomt, men jeg tenker det var helt som fortjent.

Skrevet

Jeg tenker det må være den ultimate hevn. Hun har bidratt til at mitt ekteskap har røket, hun var fullt klar over at han hadde barn også. Det ga hun og han blaffen i, så jeg driter fullstendig i om jeg er et like dårlig menneske som hun er. Jeg er bare ute etter å få henne til å kjenne på samme følelsen som jeg har kjent på i evigheter. Hun har ikke barn ennå, hvis du føler det kan hjelpe.

HI

Men du vil jo da for alltid være "hun som hadde sex med den mannen kun for å ta hevn", er det det du ønsker at folk skal assosiere deg med? Vi er nok veldig ulike, jeg kunne aldri tatt hevn på en slik måte, selv om jeg skjønner at man kan føle veldig sterkt for å få tatt hevn på et vis.

Og jeg tenker fortsatt at den verste ydmykelsen av alle må være hvis han faktisk avviser deg/ombestemmer seg i tide, og forteller dette til henne... ;)

Skrevet

Synes dette høres veldig barnslig ut. Hvorfor skal du synke så lavt, at du faktisk skal dele kroppen din med en, bare for hevn. Du framstiller ikke deg selv noe bra da. Men som en hevngjerrig barnslig drittkjerring.

Må vel være bedre å gå med hevet hode, og vite at du er et mye bedre menneske enn dette kvinnfolket.

Anonymous poster hash: 09d76...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...