Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Forrige uke fikk jeg oppsigelse, det er nedbemanning på grunn av dårlig økonomi. Det var tungt, og jeg har tatt ett par dager fri hjemme. I dag ringer mannen og sier engasjementet hans er over! Nå er vi plutselig arbeidsledige begge to! Vi har en sønn på 2 år som vi må passe på og nå er jeg redd for fremtiden. Jeg er såå lang i kjelleren nå.. Jeg orker ikke dette! Anonymous poster hash: b2674...a9c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Søk dagpenger, lever søknader osv... Kom deg opp og slutt å syt! Begge arbeidsledige her etter at firmaene vi jobbet i gikk konkurs. Så klart det er mindre penger, men vi koser oss som en familie frem til begge får jobber. Gutten vår er 18 måneder, null sparepenger, men vi møter da ikke kjelleren pga en LITEN FILLETING! Anonymous poster hash: f65f9...0d2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Søk dagpenger, lever søknader osv... Kom deg opp og slutt å syt! Begge arbeidsledige her etter at firmaene vi jobbet i gikk konkurs. Så klart det er mindre penger, men vi koser oss som en familie frem til begge får jobber. Gutten vår er 18 måneder, null sparepenger, men vi møter da ikke kjelleren pga en LITEN FILLETING! Anonymous poster hash: f65f9...0d2 TUSEN TAKK for dette svaret! Godt å vite at andre også har det slik.. Anonymous poster hash: b2674...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå