MammantilNurket Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Herr Sønn, snart 9 mnd., er en rolig liten kar som liker å pusle med saker og ting. Den siste tiden skal imidlertid ALT tas fra hverandre. Han demonterer (!) babygymmen daglig, han kler av seg pysjen/sokker/klær, tar av puten i tripptrappstolen, trykker på knapper og er notorisk tyv av mobiltelefoner og fjernkontroller Er dette vanlig? Hva har jeg i vente? Bare å stålsette seg eller går det over?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Høres veldig normalt ut, ja! Anonymous poster hash: 21b32...2e9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Sånn er min sønn også. Stor kontrast til storesøstra, som overhodet ikke var slik. Anonymous poster hash: 1e0c2...c68
MammantilNurket Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2014 Høres veldig normalt ut, ja! Anonymous poster hash: 21b32...2e9 Var det jeg tenkte ... Han ødelegger ingenting, da, men tar ting forsiktig fra hverandre. Dette kan jo bli spennende når han blir fem
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Yepp, helt normalt her tas også bleia av, i senga..= bæsj all over! Får hun ikke av seg pysjen så klarer hun likevel å ta av bleia inni pysjen fjernkontroller og mobiler er et yndet leketøy, samme med tuner og ALT annet med knapper. Glass som står på bordet må passes på, samme om man sitter å spiser. Hun kan være mett, men skal ha maten vi spiser lilevel. ledinger er gørrfestlige, og stakkars pus om hun får tak i henne. Anonymous poster hash: 6ba5f...b20
MammantilNurket Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Yepp, helt normalt her tas også bleia av, i senga..= bæsj all over! Får hun ikke av seg pysjen så klarer hun likevel å ta av bleia inni pysjen fjernkontroller og mobiler er et yndet leketøy, samme med tuner og ALT annet med knapper. Glass som står på bordet må passes på, samme om man sitter å spiser. Hun kan være mett, men skal ha maten vi spiser lilevel. ledinger er gørrfestlige, og stakkars pus om hun får tak i henne. Anonymous poster hash: 6ba5f...b20 Ojoj Her har vi mye moro i vente! Endret 31. mars 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Yepp, helt normalt her tas også bleia av, i senga..= bæsj all over! Får hun ikke av seg pysjen så klarer hun likevel å ta av bleia inni pysjen fjernkontroller og mobiler er et yndet leketøy, samme med tuner og ALT annet med knapper. Glass som står på bordet må passes på, samme om man sitter å spiser. Hun kan være mett, men skal ha maten vi spiser lilevel. ledinger er gørrfestlige, og stakkars pus om hun får tak i henne. Anonymous poster hash: 6ba5f...b20 Ojoj Her har vi mye moro i vente! Virker som at armene vokser akkurat i det de vil ha tak i noe haha mi frøken er 11 mnd, og hun er overalt Anonymous poster hash: 6ba5f...b20
klg,2 boys now:) Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Minstemann her var sånn da han var 1,5 år tenkte jeg og fjerne stellebordet.satt bordet og skrujernet på stua.da jeg var ferdig på do hadde han nesten skrudd fra hverandre hele bordet🙈😂
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Jeg var visstnok slik. Men jeg begynte å skru ting sammen igjen også - på riktig måte også Mine foreldre visste aldri omfanget av hvor mye jeg i barndommen skrudde fra hverandre og deretter skrudde sammen igjen. Startet med enkle ting og utvidet til diverse klokker og maskiner osv. - ganske kompliserte mekaniske ting også. Ble oppdaget og fikk kjeft og forbud - men jeg kunne jo ikke slutte med noe som var så spennende, så da forsatte jeg med det samme, bare at jeg sørget for å gjøre det på tidspunkt hvor jeg visste jeg ikke ville bli oppdaget. De skulle bare visst alt jeg hadde sett innsiden av. Men bank i bordet - ikke noe ble ødelagt Jeg holdt vel på slik til jeg var 11-12 år, tror jeg Så gled deg i årene fremover, MammantilNurket Anonymous poster hash: f61c9...47d
MammantilNurket Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2014 Takk for svar og mer enn en god latter, kjære dere Anonym 12.37: Kan jeg få spørre hva du jobber med i dag?
☆☆☆ Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Bror min er 14 mnd eldre enn meg. Ca to veker før eg vart født satte mamma seg i ein hagestol og endte på bakken, han hadde fjerna alle skruane i stolen
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Takk for svar og mer enn en god latter, kjære dere Anonym 12.37: Kan jeg få spørre hva du jobber med i dag? Jeg burde sikkert blitt ingeniør Men har i dag mange år med høyere utdanning, og jobben består av å analysere og se sammenhenger som ikke alltid er like opplagte. Jeg jobber med mennesker, men jobben er praktisk, og i prinsipp et håndtverk. Anonymous poster hash: f61c9...47d
skinnfilla Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Noen små gutter jeg kjenner, går under navnene: Nils-plukken og Kai-hærverk Kanskje det ligger i guttas natur;)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Herr Sønn går nok en karriere som ingeniør i møte Tidlig krøkes vet du Anonymous poster hash: 3db06...045
sug lut Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Jeg vokste opp med tv med knapper på, slik det var i de glade syttiårene, samt et sektitalls radiokabinett, også velutstyrt med knapper. Selv var jeg et englebarn, men lillebror ødela tv'n tre ganger og radioen en gang for alle ved å trykke trykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykke.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #17 Skrevet 31. mars 2014 Jeg vokste opp med tv med knapper på, slik det var i de glade syttiårene, samt et sektitalls radiokabinett, også velutstyrt med knapper. Selv var jeg et englebarn, men lillebror ødela tv'n tre ganger og radioen en gang for alle ved å trykke trykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykke. Tenk at du har vært liten Anonymous poster hash: 3db06...045
skinnfilla Skrevet 31. mars 2014 #18 Skrevet 31. mars 2014 Jeg vokste opp med tv med knapper på, slik det var i de glade syttiårene, samt et sektitalls radiokabinett, også velutstyrt med knapper. Selv var jeg et englebarn, men lillebror ødela tv'n tre ganger og radioen en gang for alle ved å trykke trykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykketrykke. Haha! Husker pappa hentet VHS spilleren fra reperasjon , med en duplokloss teipet på toppen Vi fikk og stadig dørhåndtakene i fanget, om man åpnet en dør. Lillebror var en driftig kar Han skrudde 3 store skruer gjennom kjøkkenkapet da han var knappe 3 år. Med skrujern, kan ikke fatte han fikk det til! Skulle bare jepajeje ;D
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #19 Skrevet 31. mars 2014 Er det en gutteting eller? Har ei på ti mnd, som ikke gjør sånt overhodet. Hun blar i bøker og undersøker, men demonterer ikke, og kler heller ikke av seg. Kanskje hun har arvet "anstendiggenet" mitt Anonymous poster hash: b864e...acd
☆☆☆ Skrevet 31. mars 2014 #20 Skrevet 31. mars 2014 Er det en gutteting eller? Har ei på ti mnd, som ikke gjør sånt overhodet. Hun blar i bøker og undersøker, men demonterer ikke, og kler heller ikke av seg. Kanskje hun har arvet "anstendiggenet" mitt Anonymous poster hash: b864e...acd Toåringen har hatt pysjen bak-fram i over eit år no, viss ikkje er ho naken 5 min etter legging.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #21 Skrevet 31. mars 2014 Er det en gutteting eller? Har ei på ti mnd, som ikke gjør sånt overhodet. Hun blar i bøker og undersøker, men demonterer ikke, og kler heller ikke av seg. Kanskje hun har arvet "anstendiggenet" mitt Anonymous poster hash: b864e...acd Toåringen har hatt pysjen bak-fram i over eit år no, viss ikkje er ho naken 5 min etter legging.Haha.. Skal bestemme selv? Anonymous poster hash: b864e...acd
☆☆☆ Skrevet 31. mars 2014 #22 Skrevet 31. mars 2014 Er det en gutteting eller? Har ei på ti mnd, som ikke gjør sånt overhodet. Hun blar i bøker og undersøker, men demonterer ikke, og kler heller ikke av seg. Kanskje hun har arvet "anstendiggenet" mitt Anonymous poster hash: b864e...acd Toåringen har hatt pysjen bak-fram i over eit år no, viss ikkje er ho naken 5 min etter legging.Haha.. Skal bestemme selv? Anonymous poster hash: b864e...acd Det også. Men mest er det at ho ikkje kan la knappar og glidelåsar vere i fred.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #23 Skrevet 31. mars 2014 Er det en gutteting eller? Har ei på ti mnd, som ikke gjør sånt overhodet. Hun blar i bøker og undersøker, men demonterer ikke, og kler heller ikke av seg. Kanskje hun har arvet "anstendiggenet" mitt Anonymous poster hash: b864e...acd Toåringen har hatt pysjen bak-fram i over eit år no, viss ikkje er ho naken 5 min etter legging.Haha.. Skal bestemme selv? Anonymous poster hash: b864e...acd Det også. Men mest er det at ho ikkje kan la knappar og glidelåsar vere i fred.Kanskje man kan se sånne interesser tidlig, mtp utdanning og? Min er opptatt av ledninger og støvsugeren, skal klå og kjenne. Dog ikke demontere, men undersøke funksjonene. Har tulla med at hun sikkert blir elektriker. Anonymous poster hash: b864e...acd
☆☆☆ Skrevet 31. mars 2014 #24 Skrevet 31. mars 2014 Er det en gutteting eller? Har ei på ti mnd, som ikke gjør sånt overhodet. Hun blar i bøker og undersøker, men demonterer ikke, og kler heller ikke av seg. Kanskje hun har arvet "anstendiggenet" mitt Anonymous poster hash: b864e...acd Toåringen har hatt pysjen bak-fram i over eit år no, viss ikkje er ho naken 5 min etter legging.Haha.. Skal bestemme selv? Anonymous poster hash: b864e...acd Det også. Men mest er det at ho ikkje kan la knappar og glidelåsar vere i fred.Kanskje man kan se sånne interesser tidlig, mtp utdanning og? Min er opptatt av ledninger og støvsugeren, skal klå og kjenne. Dog ikke demontere, men undersøke funksjonene. Har tulla med at hun sikkert blir elektriker. Anonymous poster hash: b864e...acd Alt som heiter elektronikk var veldig spennande i aleren 6-12 mnd. Etter det var det mest telefon og fjernkontroll, ledningar og stereobenk fekk vere i fred frå då av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå