Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Babyen min nyser hver bidige gang hun får grøt. Grøten er jo våt, så det er ikke støv. Men etter 1., 2., eller 3. skjeen, kommer nysen(e). Og hvis jeg ikke rekker å holde smekka foran, har vi grøt utover hele gulvet og gjerne litt på oss og. Hvorfor det, hvorfor nyser babyen? Har gjort det lenge! Er 9 mnd, og har nøset i mange mnd... Kan ikke skjønne hvorfor. Anonymous poster hash: c3a03...b77
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 allergisk kanskje ?? Anonymous poster hash: 5635d...336
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 allergisk kanskje ?? Anonymous poster hash: 5635d...336 Jammen allergisk mot hva? Da hadde vel babyen nøset resten av måltidet og? Det er kun i begynnelsen. Jeg har vært allergisk siden jeg var 6 år, mot matvarer, pollen, dyr osv, og aldri noensinne reagert med nys på matvareallergi (spiser jo ikke med nesa), men heller hovnet opp i halsen, klødd i munnen og hatt svie... Synes det erså rart. Nyser også om det er for lyst, f. eks hvis vi går ut i solsteika med vogna, men det gjør jo mange andre babyer og. Ikke hørt om noen som nyser av grøt før? rare greier.... Anonymous poster hash: c3a03...b77
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Søtt Anonymous poster hash: 7f3c0...76a Ikke mye søtt sikkert for de som ikke har egne barn som gjør det, da. Men jeg kunne egentlig tenkt meg å oppleve et grøtmåltid uten å være redd for å få grøt i håret og på gulvet Må forte meg og ta tak i smekka og holde foran; man vet aldri når nysen kommer.. Eller om den kommer (stort sett gjør den det) Anonymous poster hash: c3a03...b77
Bustetroll Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Haha sånn var min og! Uansett hva jeg gav. Nys etter skje nr 2. Slo aldri feil. Ble etterhvert lett å time det, slik at hun fikk nyst før jeg gav neste skje Endret 31. mars 2014 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Haha sånn var min og! Uansett hva jeg gav. Nys etter skje nr 2. Slo aldri feil. Ble etterhvert lett å time det, slik at hun fikk nyst før jeg gav neste skjeNøs din når det ble lyst og? (Sol i øya f.eks) Rare greier... Anonymous poster hash: c3a03...b77
mrsmergaert Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Min nyser også av grøt :-) Spruter alle veier :-)
☆☆☆ Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Fordi det skal vere ein prøvelse å mate babyen. Er det ikkje nysing er det hosting, eller spytting, eller slåing på skeia, eller handa i munnen, eller pludring med mat i munnen, osv.
Bustetroll Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Haha sånn var min og! Uansett hva jeg gav. Nys etter skje nr 2. Slo aldri feil. Ble etterhvert lett å time det, slik at hun fikk nyst før jeg gav neste skjeNøs din når det ble lyst og? (Sol i øya f.eks) Rare greier... Anonymous poster hash: c3a03...b77 Det har jeg ikke lagt merke til i alle fall.. Men av grøt. Alltid etter skje nr 2 eller kanskje 3. Tror det er fordi det kiler i ganen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå