Gå til innhold

skuffa over mamma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min passet mine to eldste barn en natt i helga, mannen min reiste avgårde da vi har problemer og han trengte å tenke.

Jeg hentet dem i går, og sa jeg ikke visste hvor lenge jeg ble alene nå, at det var godt med hjelp. Vi har et tett forhold, er mye sammen. Snakker ikke altfor mye sammen om de store tinga, imidlertid. 

Hun så jeg var utslitt og hadde grått og spurte om vi hadde problemer. Ja, sa jeg. Ja, det har jeg visst lenge sa hun bare.

Ikke ringt meg, ikke sendt en melding for å høre hvordan jeg har det. Er så skuffa.

Anonymous poster hash: 22055...250
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er noe å være skuffet over. Vær heller glad hun ikke har sagt noe, og heller ventet til du kom til henne.

Skrevet

Døra svinger begge veier, og det er ikke alle som føler de har noe med å legge seg oppi ting når de ikke har blitt fortalt noe. 

Så synes du er vel følsom akkurat nå.

Anonymous poster hash: 05c16...42d
Skrevet

Er det ikke bare mandag i dag, og du var hos henne i helga? Synes det var litt vel tidlig å være skuffet over at hun ikke har tatt kontakt....

Anonymous poster hash: 15312...b67
Skrevet

Jeg lan ikke uttale meg noe særlig om det, jeg kjenner verken deg eller moren din... Vi vet jo ikke om hun pleier å være sånn, om du oppfattes som ensom ikke ønsker å snakke om de dypere tingene og så videre.

Selv har jeg en mor det ikke går å prate om sånt med, en "hard" mor.

Anonymous poster hash: 0a8a4...22d

Skrevet

Jeg kan skjønne at du tenker sånn nå, for du er antakelig veldig følsom, men sannsynligvis er det veldig urettferdig mot moren din. Hun kjenner deg antakelig så godt at hun ser det når du ikke har det bra, men hun har ikke villet presse seg på deg og heller ventet til du kom til henne. Folk er forskjellige når de har det vanskelig. Da mannen min og jeg var gjennom en tøff periode, orket jeg nesten ikke å ha kontakt med foreldrene og søsknene mine, for jeg orket ikke spørsmål og medfølelse - det gjorde det bare verre. 

Anonymous poster hash: b4179...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...