Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 jeg ser på oversikten at det er ikke spredning nå, men jeg kjenner det...pusten er dårlig, tett i nesa, og øynene svir / renner.... noen andre som merker noe til pollen ?? Anonymous poster hash: 8cad7...fc2
skjotta Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Jeg reagerer på hvitveis, og blir snufset og nyser pga dem selv om de ikke er med på pollenvarselet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Jeg er super allergisk for alle pollentypene, i år har jeg reagert veldig fra ganske tidlig, og det er definitivt noe jeg reagerer på nå også. Har tatt kortison, og tar også andre allergimedisiner, men har fortsatt tydelige symptomer. Anonymous poster hash: 2c8d0...2c9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 ok, så da er det ikke bare meg. men vi er overfølsomme vi kanskje da.... det er vel en viss spredning før de slår ut på oversiktene tenker jeg.... da får en til apoteket da, og få tak i øye dråper og nesespray..... Anonymous poster hash: 8cad7...fc2
geitemarken Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Jeg kjenner det alltid lenge før det vises på pollenvarselet.
MammantilNurket Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Jeg fikk beskjed av legen min om å sette i gang med allergipiller for en drøy uke siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå