Gå til innhold

Er forholdet over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har nå vært sammen i 2 år, på både godt og vondt. I det siste har vi kranglet en del og blitt uvenner over småting. Jeg tenkte jo at dette bare var en periode, men for en uke siden kom han og innrømte at han har hatt tanker om at han vil være alene. Han sier at han elsker meg og at han vil at vi skal være sammen..

Samtidig så sier han hele tiden at vi må ta ting som det kommer osv. Jeg skjønner ikke helt om han vil slå opp eller om han vil vi skal være sammen?

Anonymous poster hash: 3338d...761

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kastet bort tid på en mann som ikke vet hva han vil. Ser ikke ut han vil ha deg av hele sitt hjerte, og det fortjener du ikke. Men du må se det selv an.

Skrevet

Det kan jo virke som om det er det han lurer på selv også.
At han rett og slett er usikker på hva han vil.
Jeg synes du skal ta deg en ordentlig prat med ham, og prøve å få han til å åpne seg og fortelle hva som evt. kan gjøres annerledes i forholdet deres for at han skal ha det bra.

At han sier "vi tar det som det kommer" er en holdning jeg ikke hadde akseptert. Det vil jo gjøre deg fryktelig usikker.

Skrevet

Det må du jo nesten spørre han om, men det kan jo dessverre høres ut som om han begynner å bli lei. Kan dere ikke ta en ordentlig prat der dere prøver å ordne opp i det? Evt la han få puste litt noen dager, og så snakke om det?

Skrevet

Spør han da vel! Du kan ikke finne deg i å ha en mann som bare vil ha deg på gress, men hvis problemet ligger i at dere elsker hverandre, men krangler og er uenige i ting så må dere finne en måte å kommunisere bedre på. 

Anonymous poster hash: 71d7b...ea8
Skrevet

Jeg har det slik med min kjæreste. Jeg elsker han, men kjenner oftere og oftere på at jeg egentlig ikke orker mere. Vi er for forskjellige og det er ett slit psykisk for min del å ha dette samlivet med han.

Du må snakke med han, det kan hende at han bærer på mye usikkerhet slik som jeg gjør ifht min kjæreste.

Anonymous poster hash: ff009...693
Skrevet

'Vi får ta det som det kommer' høres ut som 'om noe bedre dukker opp tar jeg det'. Du fortjener bedre. Høres ikke ut som forholdet kommer til å holde med den holdningen.

Anonymous poster hash: 55efd...1f3

Skrevet

Vi hadde det også slik for noen år siden. Vi valgte å gi det en ny sjanse... prøve begge to. Kommunisere. Gi og ta... osv.... spørr han om han er villig til å virkelig satse. . Og du må vite om du vil det samme. Krangling over småting må dere få en slutt på uansett.

Anonymous poster hash: 6e422...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...