Gå til innhold

EKSTREM mammadalt. Help please

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo kjempe koselig og deilig å få så mye kos fra 2,5-åringen, men det kan faktisk bli litt mye noen ganger. Når jeg står å lager mat skal hun bli bært, når vi ser på tv er hun mer opptatt av å holde rundt halsen min og kose enn å se på barnetv.

Det er kjempe koselig, men blir litt slitsomt ved for eksempel matlagingen.

Så kommer det verste, nettene!

Hun våkner opptil 2-3 ganger hver natt og roper på meg og må ha klem. Lang klem hvor hun holder hardt rundt meg.

Enkelte netter orker jeg ikke det å stå opp så lar henne sove hos oss, men da er det jo enda verre. Da skal hun helst ligge halvveis oppå meg. Hodet sitt på kinnet mitt, bena over meg og holde fast i meg.

Som sagt så er det utrolig koselig, men slitsomt. Jeg er så trøtt for jeg sover jo ikke akkurat når jeg har 13 kilo liggende over meg :P

Anonymous poster hash: a377c...e4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er 2,5 år går det an å ta en prat med henne om at nå er hun stor jente, og nå lager mamma middag så kosing får vente til etterpå. 

Blir det sutring eller grining av det, så ja.. Det er det ingen som har dødd av før. 

På nettene hadde jeg bare sagt det samme, mamma er her hele tiden, men på natta skal vi sove alle sammen sånn at vi kan kose mer på dagen når vi er våkne. Så legg deg til å sove igjen.

Grining? Jaja, det er det fremdeles ingen som har dødd av.

Anonymous poster hash: ee99d...fa3
Skrevet

Jeg prøver og har sagt mange ganger at ho er stor jente nå og må sove hele natta, at jeg er her hvis det er noe osv., men det hjelper ikke

Anonymous poster hash: a377c...e4b
Skrevet

Min datter er 4,5 og er fortsatt ekstrem mammadalt. Veldig opptatt va kosing, sitte på fanget osv.

Jeg har alltid var bestemt med henne. Sagt at når mamma er opptatt kan du ikke komme å forstyrre meg hele tiden og nei betyr nei. Hun har alltid lov å spørre da om hun kan komme å gi meg kos. Men igjen, nei er nei.

Det ordner seg, HI. Vær bestemt :)

Anonymous poster hash: d2384...24f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...