Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hva jobber dere med? Anonymous poster hash: e3f16...49a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Regnskap. Men er helst på kontoret da, det er lettere. Men jeg jobber en del hjemmefra også. Anonymous poster hash: 915f0...684
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Markedsføring Anonymous poster hash: e6f86...77f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 forsker Anonymous poster hash: 7c896...7ad
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Tar forefallende papirarbeid for mannen som driver et lite AS med bare han ansatt Anonymous poster hash: 2ebeb...62f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 forskning Anonymous poster hash: 721a2...640
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Er freelancer (jurist) og jobber med oppdrag. Anonymous poster hash: 3b7ac...343
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Oversetter Anonymous poster hash: e9fef...630
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Journalist. Har hjemmekontor 1-2 dager i uka Anonymous poster hash: d9184...42a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Gjør regnskap, fakturering og annet papirarbeid for mannen som driver eget firma. Ikke noe jeg gjør med glede, men har ikke råd til å ansette noen til å gjøre den jobben... Anonymous poster hash: 012f6...eec
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Kan ha hjemmekontor, men enklere å være på jobb. Jobber som sekretær i staten. Jobber dog endel hjemme på kveldstid da. Anonymous poster hash: b23ab...074
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Har litt hjemmekontor. Rådgiver i kommunen (utredninger og slikt) Anonymous poster hash: a20b4...7d5
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Kunderrådgiver bank Anonymous poster hash: 2bff6...a77
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #15 Skrevet 31. mars 2014 Regnskap. Anonymous poster hash: e710d...419
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #16 Skrevet 31. mars 2014 Har hjemmekontor særlig på kveld og helg, og av og til ellers på dagtid. Dette skoleåret har jeg en undervisningsfri dag, og da skjer det at jeg kan sitte hjemme og jobbe. Men som regel er det et eller annet møte, så da jobber jeg like gjerne hele dagen på skolen. Anonymous poster hash: 02eb3...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå