Gå til innhold

Jeg er ikke kvalifisert til jobben min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vær heldig med den jobben jeg har fått. Svært god lønn og gode betingelser og helt supert å ha på cven! Jeg var sikker på at jeg skulle takle det da jeg fikk jobben, men det gjør jeg ikke. Jeg er bare ikke kvalifisert nok og det er alt for mye jeg ikke kan. Jeg jobber og jobber, og kveldene går med å på å lese meg opp.

På en måte føler jeg bare at jeg må si opp, det tar for mye av livet mitt rett og slett. På en annen måte har jeg så gode betingelser og muligheter til å jobbe meg godt oppover. Jeg tror ikke sjefene vet at jeg ikke føler meg kvalifisert, de sier de er fornøyd med meg.. Samtidig mister jeg jo helt fritiden min, og jeg er konstant stresset. Hodet mitt er på jobb nesten hele døgnet, og jeg får dårlig samvittighet ovenfor familien. Huff.. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: da649...30f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å si. Du har fått en glimrende mulighet. Det krever sitt. Det går seg nok til etterhvert. Du må gjøre det som er riktig for deg. Det er krevende å være i en læreprosess, bytte jobb. Ingen forventer at du kan alt med en gang. I noen jobber tar det årevis å føle at man er på høyde med det man skal kunne. Jeg er sykepleier, og etter mange år kan jeg fremdeles ikke alt. Det som er viktig er at man kan finne informasjonen når man trenger det. Jeg kommer aldri til å bli utlært.

Anonymous poster hash: d3c65...588

Skrevet

Holder du ut et år er mye gjort og mye lært.

Anonymous poster hash: 8f2cd...e21
Skrevet

Hva slags jobb er dette da? Litt vanskelig å si om ting blir bedre når vi ikke vet hva du jobber med.. 

Anonymous poster hash: 0b117...c1f
Skrevet

Hvis du hadde vært helt håpløs hadde du helt sikkert fått høre det. Kanskje du er litt hard mot deg selv?

Skrevet

Jeg lover deg at det vil bli lettere etter et til to år, da har du fått rutinene i deg, vet mer, kan mer, erfart mer. Er selv i en jobb hvor jeg strever med å øke min kompetanse , men har erfaring fra tidligere jobb der jeg virkelig måtte jobbe meg opp, hadde null kompetanse i den bransjen jeg begynte i men de ville ha meg så jeg stod på og var helt utslitt når helga kom. Men det ble lettere, så vist du er villig til å stå på og ofre fritiden for å ha denne jobben så gjør det MEN pass på "snill pike" symptomene. Ikke slit deg helt ut fordi du trur du ikke er bra nok og jobber dobbelt opp fordi du krever for mye av deg selv.

Anonymous poster hash: 3b5e1...357

Skrevet

Hvor lenge har du vært i jobben? Som regel tar det 6 mnd- 1 år å komme skikkelig inn i en krevende jobb. Etterhvert pleier det gå seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...