Gå til innhold

Kosedyr m tiss på - vanlig 40 vask sammen klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et uhell i natt så et par kosedyr må vaskes :)

Anonymous poster hash: 5d9d1...f75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte står det vaskeanvisning på, men alle kosedyrene her i huset har fått sine runder på 40 grader i maskinen 😊

Anonymous poster hash: 715c7...368

Skrevet

Trodde du skrev at kosedyret hadde en tiss, og så for meg en bamse med påsydd penis....

*trøtt i dag*

Skrevet

Vi har hatt noen runder med kosedyr i vaskemaskinen, ja... ;) Jeg har vasket dem for seg, på "snilt" program, men 40 grader.

Skrevet

Trodde du skrev at kosedyret hadde en tiss, og så for meg en bamse med påsydd penis....

*trøtt i dag*

Du er ikkje åleina der :D Eg fekk tid til å stusse godt på kva bamse dette kunne vere :P

Anonymous poster hash: c208d...06a

Skrevet

Jeg vasker alt som har fått tiss/avføring/oppkast på seg på 60 uansett. Skal bakteriene tas må det til. Tenker at om det ikke tåler det så får det bare være.

Skrevet

ha ha så for meg kosedyr med tiss jeg nå faktisk! 

Skrevet

*trøtt i dag*

hahahaha

Anonymous poster hash: 5de9f...d13

Skrevet

Jeg vasker alt som har fått tiss/avføring/oppkast på seg på 60 uansett. Skal bakteriene tas må det til. Tenker at om det ikke tåler det så får det bare være.

bakterier drepes ikke på 60 grader, minimum temperatur for å drepe bakterier et 63 grader.

Anonymous poster hash: cbc27...e4a

Skrevet

Signerer :)

Har hatt flere kosedyr i maskinen på 60 og det har gått bra så langt.

Anonymous poster hash: 53533...04e

Skrevet

Sist vi hadde omgangssyken i hus gikk et par kosedyr på kokvask, da måtte selv 5-åringen le av resultatet og var helt enig i at den stakkars isbjørnen måtte kastes ;)

Anonymous poster hash: ba04b...2e7
Skrevet

Avføring og oppkast kjører jeg på 60 (eller helst 90) grader. Hvis det er en yndlingsbamse hadde jeg ikke tatt sjansen og heller tatt på skånsomt program 40 grader. Eller håndvask! Tenker at urin ikke er så farlig jeg da... Får man vekk lukten er vel det godt nok?

Anonymous poster hash: fbcf2...ae4
Skrevet

Urin er vel strengt tatt ikke farlig så lenge man får bort lukten, så da bør det vel holde med 40 grader? Er enig i at avføring og oppkast må tas med hardere midler... ;)

Skrevet

Vasker i vaskepose

Anonymous poster hash: 05236...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...