Gå til innhold

Hvordan bli kvitt magefettet? Skikkelig problem her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 169 cm og veier 61 kilo. Bruker størrelse 34 i topper og 36 i bukser, har armer som en 12-åring, bittesmå pupper og slanke legger. Men magen er kapittel for seg. Etter tre fødsler har det lagt seg overflødig hud og noe fett på magen, slik at ingen fine bukser/skjørt passer. Går jeg opp i str 38 så passer buksa over magen, men henger som en sekk på rompa og lårene. Går jeg ned til 36 så sitter buksa som støpt på lårene og rompa, men jeg får ikke igjen glidelåsen. Redningen ble bukser med strikk i livet, tights og kjoler. Men jeg ønsker å bli kvitt det!

Hvis jeg prøver å slanke meg så forsvinner puppene helt, jeg ser dratt ut i ansiktet, mens magen forblir som før. Har noen råd til meg?

Anonymous poster hash: 67a75...df8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd til deg dessverre, for jeg har det likt som deg bortsett fra at jeg har store pupper og fettet har lagt seg litt over alt.

Magen er verst, mange tror jeg er gravid, fikk baby for et år siden. Kan ikke gå med stramme topper, ingen av buksene mine passer lenger! Jeg er bare 55 kg men samtidig bare 154 cm.

Tror nok ikke magen blir borte med trening i og med at den har blitt som en pose, må nok en operasjon til.

Vi får begynne å spare da, Hi;-)

Anonymous poster hash: ca93c...0b0

Skrevet

Bukplastikk, evt mini bukplastikk. Man kan ikke punktslanke kroppen dessverre.

Anonymous poster hash: 38a66...bc4

Skrevet

Jeg er 169 cm og veier 61 kilo. Bruker størrelse 34 i topper og 36 i bukser, har armer som en 12-åring, bittesmå pupper og slanke legger. Men magen er kapittel for seg. Etter tre fødsler har det lagt seg overflødig hud og noe fett på magen, slik at ingen fine bukser/skjørt passer. Går jeg opp i str 38 så passer buksa over magen, men henger som en sekk på rompa og lårene. Går jeg ned til 36 så sitter buksa som støpt på lårene og rompa, men jeg får ikke igjen glidelåsen. Redningen ble bukser med strikk i livet, tights og kjoler. Men jeg ønsker å bli kvitt det!

Hvis jeg prøver å slanke meg så forsvinner puppene helt, jeg ser dratt ut i ansiktet, mens magen forblir som før. Har noen råd til meg?

Har du prøvd pilates? Det strammer opp kroppen, og særlig kjernemusklaturen. Ellers ville jeg faktisk prøvd rockering man kjøper på sportsbutikk. Vet mange har gått inn flere cm i livet på denne måten! Lykke til ;)

Anonymous poster hash: dc64c...5b9

Skrevet

Har ingen råd til deg dessverre, for jeg har det likt som deg bortsett fra at jeg har store pupper og fettet har lagt seg litt over alt.

Magen er verst, mange tror jeg er gravid, fikk baby for et år siden. Kan ikke gå med stramme topper, ingen av buksene mine passer lenger! Jeg er bare 55 kg men samtidig bare 154 cm.

Tror nok ikke magen blir borte med trening i og med at den har blitt som en pose, må nok en operasjon til.

Vi får begynne å spare da, Hi;-)

Anonymous poster hash: ca93c...0b0

Det er uaktuelt å spare masse penger til noe så tullete som mageoperasjon, da får jeg bare leve med en stygg kropp. Har delte magemuskler som er revet tvers av, slik at trening av magemuskler gir ingen effekt.

HI

Skrevet

Dersom magemusklene er delt, er det igrunn ingenting annet enn operasjon som vil hjelpe dessverre...

Skrevet

Har du sjekket om du får dekket operasjon?

Har en venninne hvor magemusklene hadde en glippe på 7-8 cm etter et tvillingsvangerskap og det ble sydd sammen igjen på statens regning....

Anonymous poster hash: e8660...445
Skrevet

Har du sjekket om du får dekket operasjon?

Har en venninne hvor magemusklene hadde en glippe på 7-8 cm etter et tvillingsvangerskap og det ble sydd sammen igjen på statens regning....

Anonymous poster hash: e8660...445

Nope, må dekke det selv, noe jeg ikke har råd til. Så får bare gå rundt med kvapsete mage til mannens store forargelse :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...