Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg ser det går vanlig rutetog til Oslo Lufthavn som et betydelig billigere enn Flytoget. Er det ok å ta dette når man skal videre med fly? Stopper det samme sted? Anonymous poster hash: a0b7e...add
Gulosten™ Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Ja det er helt vidunderlig Kjører kjempefort og stopper på akkurat samme sted. Flytoget er oppskrytt!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Ja det er helt vidunderlig Kjører kjempefort og stopper på akkurat samme sted. Flytoget er oppskrytt! Så flott! Er jo halve prisen, så da er det jo bare tull å ta Flytoget. Anonymous poster hash: a0b7e...add
Gulosten™ Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Ja det er faktisk noe STORT tull. Og har sluttet med det for lenge siden. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Bare husk på at rutetogene ofte er forsinka. Det er ikke ofte flytogene er det. Flytogene blir alltid proritert først! Vær ute i god tid Anonymous poster hash: b23f8...1e8
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Takk for svar, begge to. Vi skal passe på å ha god tid. HI. Anonymous poster hash: a0b7e...add
PrinsesseHengepupp Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Vi tar alltid lokaltogene, tar ettpar min lengre tid, men de går ca tre ganger i timen og vi har aldri opplevd forsinkelser. Går jo på samme spor og stopper på samme sted. Til halve prisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå