Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Hun sovner helt fint på dagtid men på kvelden tar det utrolig lang tid! Har prøvd å holde henne våken på kvelden for at hun skal være trøtt men det funker ikke.. Har også prøvd smokk, et varmt bad, white noise app på mobilen osv. Anonymous poster hash: c7404...595
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Hvor gammel er hun og når prøver du å legge henne? Anonymous poster hash: 65943...31f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 6 uker. Har foreløpig prøvd å legge henne samtidig som meg. Alt fra 21.30 til 23.30. Går som regel ca 2-3 timer fra jeg begynner å prøve å legge henne til hun sover skikkelig. Så går det ikke lang tid før hun våkner for mat og alt starter på nytt! I løpet av de få timene hun sover om natta så må jeg i tillegg stå opp ofte å dytte inn smokken når hun mister den hvis ikke så våkner hun. Hi Anonymous poster hash: c7404...595
LanzaroteJenta Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Nå er ikke jeg ekspert på temaet, men mener å ha lest at det er vanskelig å skape rutiner før babyen er 3 mnd gammel. Prøv å Google litt, så finner du sikkert gode tips. Det jeg har gjort med mine er at frem til de var 4-5 mnd fulgte jeg deres rytme og så startet jeg med rutiner som mat, bad, pysj, bok, nattasang hver kveld. Tar litt tid før de skjønner greia men det er sånn det er Jeg har fortsatt innimellom problemer med å legge storebror på 2,5 år, mens han på 6 mnd synes det er helt ok å legge seg. Alle er forskjellige. Det ordner seg nok. Ha masse tålmodighet
Anonym bruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 6 uker. Har foreløpig prøvd å legge henne samtidig som meg. Alt fra 21.30 til 23.30. Går som regel ca 2-3 timer fra jeg begynner å prøve å legge henne til hun sover skikkelig. Så går det ikke lang tid før hun våkner for mat og alt starter på nytt! I løpet av de få timene hun sover om natta så må jeg i tillegg stå opp ofte å dytte inn smokken når hun mister den hvis ikke så våkner hun. Hi Anonymous poster hash: c7404...595 Det er ikke uvanlig at babyene våkner flere ganger om natta for mat/smokk/kos, i flere måneder fremover Hvis det er mulig å sette senga til babyen rett ved siden av senga di, så slipper du å stå opp av senga... Anonymous poster hash: 92dab...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå