Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg lurer faktisk på om jeg kan være gravid, men er usikker. Skal ta test, men får ikke kjøpt det før lønna kommer om ett par uker. Jeg har i det siste vært veldig veldig vindfull, fjerter i ett kjør- og det lukter død og fordervelse. Jeg snorker som en gammel mann, usikker på om jeg har snorket tidligere, men vet ihvertfall nå at jeg snorker MYE og høyt. Jeg har de siste årene hatt veldig stabil vekt, men bestemte meg nettop for å melde meg inn på Elixia i håp om å miste ett par kilo. Har trent intenst de siste 4 ukene (her snakker vi 5-6 ganger i uka, og gjere 2-3 timer hver gang), og jeg har lagt på meg 4 kg på den tiden! Vet noe kan være muskler, me. ikke 4 kg! Alle målene mine er større enn sist gang (hofter, lår, liv...), men vil det da si st jeg kanskje spiser ,mer da? Lurer også på om luktesansen min er endret, uten at jeg er sikker. Kan kjenne snuslukt av en brukt snus som ligger langt unna. Mannen drakk cognac i helga, og jeg kjente lukten veldig godt. Selv om glasset sto 2 meter unna meg (normalt, da dette kan være litt sterkere lukter?). Besvimte også av i forrige uke, men skal sies at dette er normalt at jeg gjør fra tid til annen. Og siste ting, har også opplevd nå 3 ganger på kort tid at venstre foten min har blitt nummen og prikkete (nesten så den sovner), veldig ellelt og ubehagelig, men har aldri opplevd det før som jeg kan huske. Naturlige forklaringer, eller bare jeg som leiter etter symptomer i redsel for at jeg skal være gravid? Vet at test er det tryggeste, men har ikke råd. Og isåfall, om jeg skulle vært preggis er jeg rundt 10 uker på vei. Har ikke merket noe forskjell på brystene, humøret eller noe trøtthet. Og det ligger i familiem at alle henger over dasset fra dag 1. Anonymous poster hash: 51692...20d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Du er jo seff klar over at vi ikke kan svare deg på dette, men det kan være symptomer eller det kan være du som leter. Det finnes steder der du kan teste gratis, som på helsestasjoner, Amathea osv. Tror til og med mange apotek har billigere tester (som ikke er like avanserte, men som fungerer) hvis du spør etter dem. Det finnes også nettsteder som selger billige tester, som har kort leveringstid. Selvom det ligger i familie å henge over doskåla i 3 mnd er det ikke sikkert at du gjør det denne gangen, dette kan variere både innad i familier og fra et svangerskap til et annet. Selv har jeg f.eks vært gravid tre ganger og dette har vært ulikt fra gang til gang. Hvis du er rundt 10 uker, burde du derimot ha begynt å kjenne på trøtthet, men dette varierer sikkert også. Du forteller jo selv at du har gjort noen livsstilsendringer i denne perioden, og dette kan i seg selv gjøre at kroppen din reagerer på ulike måter. Lykke til! Håper du får det resultatet du ønsker og at du finner en måte du får testet før du grubler deg sønder og sammen. Anonymous poster hash: ec5e4...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå