Gå til innhold

Fortell meg om din jævligste flytur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vi gjerne høre om andre som har opplevd f eks voldsom turbulens, trykkfall, teknsik feil som førte til kontrollert nødlanding osv...

Hvordan reagerte du der og da, og hvordan reagerte du etterpå? Har du flydd igjen?

Anonymous poster hash: 92ea1...1c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jævligste flytur var på et kondomfly i USA! Jeg elsker å fly, men den gangen satt jeg å gråt i redsel.

Flyet var knøttpittelite, og hadde en helvettes turbulens. Jeg var sikker på at flyet skulle falle ned hele tiden. Flyet hoppet enormt mye, og jeg satt omtrent hele turen med sug i magen, da jeg følte flyet datt ned hele veien. Hadde en tung telefon i fanget, og jeg hadde kryssede bein hvor telefonen lå godt fast imellom. Plutselig spretter telefonen ut av fanget og med på gulvet (hadde silikondeksel, og det kan sitte litt "fast").

Kjempedigg!

Anonymous poster hash: 11b3a...613

Skrevet

Min jævligste flytur var med en 2,5 åring som var trøtt, sint og skreik i 4 timer 😄

Skrevet

Full flykaåtein som dro over gresset mellom rullebanene på Gardemoen før take off. Flyturen var et mareritt, med snøvling og turbulens.

Skrevet

Når en mann gikk amok på flyet, ødela seter og prøvde å lage våpen. Måtte lande på en liten sted, vi som reiste med et stort fly. Utrolig at kapteinen klarte å lande og ta av. Ikke så behagelig når det kom flere politier(type sort kledd fra topp til tå) inn på flyet, i utlandet har de jo våpen på seg.

Jeg har reist mange ganger, og har opplevd mye rart. Skikkelig turbulens der vi hoppet opp og ned hele veien, landet på rullebanen som ikke fikk vekk all isen, kan si det var smule skummelt. Flyet sklei sidelengs og humpet, alle maskene kom ut....

En annen gang måtte vi holde armene i kryss og legge hode mellom beina når vi sku lande, alle setene falt fremover, litt vanskelig å forklare. Jeg var litt liten så syntes det var bare gøy.

Anonymous poster hash: d64b8...c45

Skrevet

Og forresten, jeg har flyskrekk i dag. Sliter med å reise. Har ikke reist langt på flere år nå.

Anonymous poster hash: d64b8...c45

Skrevet

På tur til Nice i fjor sommer.

Skikkelig turbulens. Det jeg ble mest redd for var da flyvertinnene ga hverandre "Shit dette kommer ikke til å gå bra"-blikket til hverandre. Trodde jeg skulle dø.

Ellers er jeg ikke spesielt redd for å fly. Litt turbulens må man regne med :)

Skrevet

Full flykaåtein som dro over gresset mellom rullebanene på Gardemoen før take off. Flyturen var et mareritt, med snøvling og turbulens.

Flykaptein!! Håpløst å skrive fra telefonen.

Skrevet

Aeroflot eller?

Anonymous poster hash: 87db3...e62

Skrevet

Aeroflot eller?

Anonymous poster hash: 87db3...e62

Nei faktisk ikke, var et tunisisk flyselskap. Hersket fullt kaos ombord. Setereservasjoner gjalt ikke, var sett deg hvor du vil prinsippet. Folk ble forbanna og endte i at det ble full "ommøblering". Flymat som svømte i fett, lang do-kø som følge av flymaten som endte i tett do.

Var godt vi reiste alene og uten barn, verste flyturen jeg har hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...