Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Går dere å legger dere om barnet kaster opp på natten? Her spydde nettopp 7 åringen ut senga (så mye for å prøve å legge seg tidlig for en gang skyld). Har vært veldig heldig å ikke ha omgangsyken i hus før dette året men nå er den kommet for 2 gang på 2 uker... Han ligger i senga si med en bøtte nå.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Ja, jeg legger meg, men sover på sovesofa rett utenfor soverommet til barnet. Da våkner jeg lettere om det skulle være noe. Anonymous poster hash: 12e4a...41b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Det er lenge siden vi har hatt omgangssyke på natta hos oss, her starter det stort sett om morgenen og da er oppkastet over til kvelden. Da de var yngre skjedde det noen ganger og da la jeg meg stort sett på ekstraseng på rommet deres så jeg var i nærheten. Hadde det skjedd igjen, tror jeg at jeg hadde lagt meg på rommet deres nå også, evt sittet oppe til det verste var over. Anonymous poster hash: 5a6ea...61f
Nullstress;) Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Ja, vi legger oss. 10 åringen får en bøtte ved siden av sengen og beskjed om å rope om han må kaste opp. (Dørene oppe) 4 åringen får også en bøtte ved siden av sengen, men da legger jeg meg på rommet hennes. Men sover mellom slagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå