Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Er bare 7 dager siden siste mensen, og nå er jeg begynt å blø igjen. Er det normalt? Ikke så lenge siden jeg startet opp, så kan det ha en grunn? Har hatt utblødninger hver gang siden jeg begynte på pillene (oralcon). Anonymous poster hash: fb576...029
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 ja, kan være mellomblødninger, men de pleier ikke være så kraftige som mensen da. Anonymous poster hash: 21ddd...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå