Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har hele livet hatt veldig dårlig selvtillit, og fått høre mye stygt om meg selv som barn. Dette har ført til at jeg er redd for å ødelegge andres liv, men også involvere meg med andre som ønsker mer enn bare ett vennskap. Jeg får på en måte panikk, og eneste utvei jeg ser for at dem ikke skal like meg er å være slem Jeg er singel, og på en måte på utkikk etter en å dele livet med. Jeg har møtt så mange snille og kjekke menn der ute, som jeg mer enn gjerne skulle blitt bedre kjent med. Men så slår panikken og angsten inn for at dem skal bli glad i meg, så jeg endrer meg til ett monster. Jeg synes det er så vanskelig, jeg klarer bare ikke å slippe folk innpå meg som viser at dem bryr seg. Folk som er kjempesnille mot meg, kan jeg være grusom med tilbake kun for at dem ikke skal bry seg. Jeg klarer virkelig ikke å beskrive mine følelser, men kort sagt: jeg ønsker type, men klarer ikke å slippe dem innpå meg. Hvordan jobbe seg ut av dette? Jeg har prøvd, men uansett hvor mye jeg prøver, så klarer jeg virkelig ikke. Kan ofte begynne å gråte rett over en mann fordi selvtillitten er på bunnen, men kan jo ikke akkurat si at jeg hater meg selv så mye at dem ikke må finne på å bry seg om meg Jeg mener seriøst at de fleste jeg møter fortjener så mye bedre enn meg. Anonymous poster hash: 2acdf...388
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Psykolog Anonymous poster hash: 0946c...aa9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Psykolog. Anonymous poster hash: 63d5a...859
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Snakk med en god psykolog I mellom tiden så kan du jo plukke opp et tips her inne at ingen men liker damer som bæsjer (det var ment som humor) Dette ordner seg. No woman is an island Anonymous poster hash: 22737...930
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Og jeg klarer ikke å avvise dem. Føler meg innbilsk som liksom tror de vil noe mer, og klarer derfor ikke å si hvor jeg står. Det er egentlig ganske slemt det også. Om de sier det rett ut kan jeg svare, men hint tør jeg ikke å tolke helt dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå