seigdamererbest Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hver gang jeg er på vei til å sovne "bjeffer" jentungen inne fra sengen sin. Jeg har allerede vært oppe og ute med henne en gang, det hjalp litt men hun begynner på an igjen når hun ligger. Forrige kan hun hadde kruppdritten måtte vi ringe på ambulansen. ... :-( Selvsagt mest synd i ungen, men synes litt synd i meg og. Og naboen som sikkert også ligger klar til å komne over for å passe eldstemann hvis det trengst. Det eneste positive er at hvis og om vi må inn så treffer vi pappaen for han har nattevakt på sykehuset ;-)
LanzaroteJenta Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Masse sympatiklemmer herfra. Falsk krupp er ikke noe moro. Håper dere slipper ut/inn hele natten.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Håper natten har gått bra og at dere fikk sove litt begge to. Falsk krupp er noe dritt! Har hatt det hver sesong i mange år med begge våre. Lillebror hadde det flere ganger hver sesong i mange år før han endelig vokste det av seg *bank i bordet*
seigdamererbest Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2014 Mye søvn ble det ikke, men familie"fest" på barneklinikken ;-) Og tur i ambulanse. Men hjemme igjen nå, jenten sover og mor har laget sterk kaffe!
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Huff hørtes ikke godt ut! Stakkar. Håper hun kommer seg og får en bedre dag og natt. Det er verste sort når barna ikke har det bra. Sender mange varme klemmer <3
amandine Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 God bedring! Sikker på at ikke mor også burde sove istedet for å drikke kaffe?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 Masse god bedring til lillejenta. Når man først må på sykehuset så er det jo godt å se pappa!
bIomstre Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Hoffameg! Ønsker dere det beste for denne natten, kryss, kryss.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Uff, stakkars jente. Og stakkars mammaen. Håper dere alle får sove bedre i natt.
seigdamererbest Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2014 Takk, jenter! Hun har løpt og herjet på i dag. 5 min etter hun sovnet begynte hosten igjen :-( Så nå er ovnen skrudd av og vinduet på gløtt ( godt det bare er meldt -4 i natt), jenten i ullpysj og ullsokker. Hun hveser som et gammel damplokomotiv, men hosten har gitt seg. Krysser fingrene!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mars 2014 #14 Skrevet 31. mars 2014 Under-vindu-på-gløtt-ikledd-ull-soving høres kjent ut. Lykke til og måtte det bli en rolig natt på dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå