Gå til innhold

Det kan bli en lang natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg er på vei til å sovne "bjeffer" jentungen inne fra sengen sin. Jeg har allerede vært oppe og ute med henne en gang, det hjalp litt men hun begynner på an igjen når hun ligger. Forrige kan hun hadde kruppdritten måtte vi ringe på ambulansen. ... :-(

Selvsagt mest synd i ungen, men synes litt synd i meg og. Og naboen som sikkert også ligger klar til å komne over for å passe eldstemann hvis det trengst. Det eneste positive er at hvis og om vi må inn så treffer vi pappaen for han har nattevakt på sykehuset ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse sympatiklemmer herfra. Falsk krupp er ikke noe moro.

Håper dere slipper ut/inn hele natten.

Skrevet

Håper natten har gått bra og at dere fikk sove litt begge to. Falsk krupp er noe dritt! Har hatt det hver sesong i mange år med begge våre. Lillebror hadde det flere ganger hver sesong i mange år før han endelig vokste det av seg *bank i bordet* :)

Skrevet

Mye søvn ble det ikke, men familie"fest" på barneklinikken ;-) Og tur i ambulanse. Men hjemme igjen nå, jenten sover og mor har laget sterk kaffe!

Skrevet

Huff hørtes ikke godt ut! :(  Stakkar. Håper hun kommer seg og får en bedre dag og natt. Det er verste sort når barna ikke har det bra. Sender mange varme klemmer <3

Skrevet

God bedring! Sikker på at ikke mor også burde sove istedet for å drikke kaffe?

Skrevet

Huff! God bedring til veslemor.

Skrevet

Oi. Tøffe dere er. God bedring til jenta. :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Masse god bedring til lillejenta. Når man først må på sykehuset så er det jo godt å se pappa!

Skrevet

Hoffameg! Ønsker dere det beste for denne natten, kryss, kryss.

Skrevet

Uff, stakkars jente. Og stakkars mammaen.

Håper dere alle får sove bedre i natt.

Skrevet

Takk, jenter!

Hun har løpt og herjet på i dag. 5 min etter hun sovnet begynte hosten igjen :-( Så nå er ovnen skrudd av og vinduet på gløtt ( godt det bare er meldt -4 i natt), jenten i ullpysj og ullsokker. Hun hveser som et gammel damplokomotiv, men hosten har gitt seg. Krysser fingrene!

Skrevet

Under-vindu-på-gløtt-ikledd-ull-soving høres kjent ut.

Lykke til og måtte det bli en rolig natt på dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...