Gå til innhold

3 av 4 brudepiker i rosa kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av dem skal ha knelange kjoler og den andre en maxikjole. Nummer fire som også er min forlover skal ha en champagnefarget maxikjole

Det blir vel ikke for rotete vel? Jeg syns det ser så teit ut med brudepiker i kliss like kjoler

Anonymous poster hash: 062ae...773
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG syns det er teit med brudepiker som er voksne..

Vet det er vanlig i USA, ikke sett det i Norge før.

Men det er jo du som skal gifte deg :-)

Anonymous poster hash: e192c...cc2
Skrevet

Teit med voksne brudepiker. Men det er ditt valg, jeg hadde ledd litt og fått en bridezillafølelse av hele opplegget.

Til kjolene: Det høres veldig rotete ut.

Anonymous poster hash: 60832...ea1
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke teit med voksne brudepiker. Veldig mange her til lands har det ;)

HI

Skrevet

Her vi bor er det i gen som har voksne brudepiker. Hva er egentlig vitsen med å ha det?

Anonymous poster hash: bfba7...ed5

Skrevet

Hadde også droppet voksne brudepiker...

Anonymous poster hash: 01edc...cb2

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke teit med voksne brudepiker. Veldig mange her til lands har det ;)

HI

Veldig mange, faktisk :D

Hehe, javel... Regner med at du ikke bor i Norge da :P

Skrevet

HI

Veldig mange, faktisk :D

Hehe, javel... Regner med at du ikke bor i Norge da :P

Jeg bor i Norge ;) stor omgangskrets

Skrevet

Har vært i en del bryllup, men ALDRI vært ute for voksne brudepiker!!!

Uansett: litt vanskelig å svare på spørsmålet ditt uten bilde. Høres jo greit ut med litt variasjon på brudepikene, men det er jo brudeparet som er midtpunktet, så usikker på hvor mange som legger merke til alle brudepikene?? Evt at folk blir litt satt ut av alle disse fire, at de GLEMMER å se på brudeparet?!?

Skrevet

Ha ha ha her til lands du liksom!

Det ER teit med voksne brudepiker! Og hvis du først skal kjøre "Amerika" stil, så bør du gjøre det skikkelig med make kjoler til disse "pikene" dine.

Anonymous poster hash: f6365...373

Skrevet

Jeg hadde nok tenkt at du var amerikansk eller noe. Skal man ha brudepike skal det være en liten jente. Men det er min mening.

Anonymous poster hash: 45826...1a1

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det kan da være koselig med voksne brudepiker! Hvis brudeparet er glade, og brudepikene er glade, ser jeg ikke helt problemet?

Men jeg hadde kommet til å grublet på hvorfor ikke alle har samme farge, evt to og to?

Skrevet

Jeg har sett mye på Say yes to the dress - bridesmaids edition (ja, jeg vet - min guilty pleasure!), og bortsett fra at alle i den serien er bitchy herfra til månen, så synes jeg det ser veldig koselig ut, jeg. Jeg har mange nære venninner jeg har kjent nesten hele livet, og kunne godt hatt dem som brudepiker. Det fine med bryllup er at man selv velger hvordan man vil ha det. :) Jeg liker veldig godt tradisjonen de har der med at alle har like kjoler da, det blir veldig helhetlig og fint, og tar ikke oppmerksomheten bort fra bruden fordi ingen av dem skiller seg veldig ut. Det er vanskelig å si om det blir rotete eller ikke uten å ha sett kjolene egentlig.

Skrevet

Brudepiker i Norge er barn. Punktum. Bare piss å si noe annet.Aldri vært vanlig i Norge, og selv om du har sett en brud eller to med voksne brudepiker, så er det likevel ikke vanlig.

Anonymous poster hash: 8228a...283

Skrevet

Men nå spurte vel ikke hi om vår mening ang voksne brudepiker? Hvorfor tror så mange at noen bryr seg om hva de syns er dumt og ikke? Hva med å prøve å svare på spørsmålet heller? Blir det litt for kjedelig å ikke få kritisere litt?

Jeg syns det høres ok ut med kjoler i samme farge, men ikke helt like i snittet. Om det ikke er helt forskjellige rosafarger så blir det sikkert fint det.

Skrevet

Voksene brudepiker er vanlig og ikke "amerikansk"!

Like vanlig som før? Nei, men fortsatt vanlig.

Forøvrig kalles brudepiker under konfirmant-alder for blomsterpiker.

Og det er vanligst nå til dags å droppe brudepiker og bare ha blomsterpiker.

Selv syntes jeg ikke om at noen (utenom blomsterpikene) har kjole i nær farge som bruden. Det er kun bruden som bør bære hvitt/krem/champagne farger i ett bryllup, så ville valgt en mørkere farge til forloveren din.

Ellers gjør det ingenting om hun ene har maxi. Er ikke alle som er komfortable i kortere kjoler, så så lenge de er relativt like så ser jeg ingen problem med det.

Gratulerer og nyt dagen din!

Anonymous poster hash: 5a13a...364

Skrevet

Men nå spurte vel ikke hi om vår mening ang voksne brudepiker? Hvorfor tror så mange at noen bryr seg om hva de syns er dumt og ikke? Hva med å prøve å svare på spørsmålet heller? Blir det litt for kjedelig å ikke få kritisere litt?

Jeg syns det høres ok ut med kjoler i samme farge, men ikke helt like i snittet. Om det ikke er helt forskjellige rosafarger så blir det sikkert fint det.

Hihi! Det va rætte ræva som feis :D

Skrevet

Jeg syns det hørtes rotete ut. Brudepikene med like kjoler, men forloveren kan feks ha en lengre/kortere variant, andre detaljer ved stroppene osv bare det er samme farge og stoff som brudepikene sine.

Anonymous poster hash: 82940...af3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...