Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Mini på 1 år har løs avføring hele tiden nå. Gjerne såpass løs og mye at det går gjennom klærne. Men han har ikke fått noe "ny" mat og drikke som han ikke har spist før.. Har vært sånn nå den siste uka. Tenkte først på diare men er usikre siden han hadde det for ikke lenge siden og da luktet det fælt. Men dette lukter sjeldent så vi sjekker bleia sikkert hvert kvarter itilfelle han har bæsja så vi får skiftet med engang slik at han ikke blir sår.. Noen som har vært borti lignende eller har noen tips? Eller kan barn bare ha løs avføring?? Han er i kjempe form så er ikke i forbindelse med sykdom,heller ingen tenner som kommer frem Anonymous poster hash: 12202...847
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Min på 17 mnd har holdt på med løs mage, gjerne flere ganger daglig, siden hn ble 12 mnd. Har vært med legen, men vekten følger kurven sin og da brydde ikke legen seg. Fikk beskjed om å blande litt potetmel i saft og gi det for det skulle vist gjøre ting fast igjen, men syntes det ikke funka. Hn har blitt litt vanskelig i matveien etter det løse starta, så jeg får ikke inn nok fiber og mat som kan gjøre ting fastere. Anonymous poster hash: 8a495...0fd
skjotta Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Datteren min har hyperaktiv tarm. Hun er på diett som begrenset mengden fiber hun får i seg og det hjelper veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå