Ariam B Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er gravid, og veldig glad for det Nå skal jeg spørre om noe dere faste her inne sikkert har svart på mange ganger før, og det beklager jeg. Håper alikevel på svar på mine spørsmål, første gangs gravid og forferdelig nyskjerrig Eggløsningsblødning, når kommer den, hvilken farge og hvor lenge kan den vare? Kan en eggløsningsblødning forveksles med en svak menstrasjonsblødning? Får man Pms etter eggløsningen? Blir man hormonell rett før? Kan man få svake menslignene smerter ved en eggløsning? Kan sex trigge frem en eggløsning om tiden er inne? Er man ekstra fruktbar om man har en eggløsningsblødning? Er man ekstra kåt under eggløsningen ? Takk på forhånd til dem som ønsker å svare
Kanutten83 Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Da jeg ble gravid med nr 3 hadde jeg eggeløsningsblødning, bare noen dråper blod i eggesløsningsslimet ene dagen. Hørt at man er mer fruktbar om man får en slik blødning, men hvor sant det er vet jeg ikke. Kan jo komme av at man er mer obs å hoppe til sengs da, og sjansen større for at man treffer.. Jeg får også stikkninger på den siden hvor egget løsner. Jeg blir ekstra lysten på mannen rundt eggeløsning Pms kommer vel som regel noen dager før forventet mens, men ingen ekspert her altså da jeg ikke sliter med pms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå