Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg fikk mensen for to dager siden, startet helt som vanlig. Omtrent samme dagen, eller altså, den påfølgende natten ble babyen syk. Dette resulterte i en masse amming på natten, noe vi nesten har sluttet med ellers. Det som er nå, er at mensen som bruker å vare i nesten en uke hos meg, og gjerne er på det kraftigste andre dagen, plutselig er på hell? Nå kommer det slik utflod som kommer mot slutten, brunaktig... Så jeg lurer på om dette kan ha sammenheng med ammehormonene? Anonymous poster hash: c0b9d...93a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Mest sannsynlig.Jeg trudde faktisk ikke man hadde mensen når man ammer, men hva veit vel jeg? Lurer jeg også.. Anonymous poster hash: b7551...946
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Jo, jeg har hatt mensen siden babyen var 3 mnd gammel. Og jeg har ammet hele tiden, også på natten. Men ikke så mye på natten som jeg har gjort nå som poden har vært syk da... Har fått masse ammehormoner i kroppen av den grunn kanskje... Anonymous poster hash: c0b9d...93a
PrinsesseHengepupp Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Ikke usannsynlig. I tillegg kan mensen (hele syklusen) være litt på bærtur etter et svangerskap, så det er ikke uvanlig at mensen blir kortere eller lengre, ikke dukker opp til avtalt tid eller forandrer form og farge, uten at det betyr noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå