Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Flere som får sms av han igjen nå? Kryptisk merkerlig sms om russetid. Når jeg googler nr så kommer div info om trusemannen opp. Virker som masseutsendelse. Anonymous poster hash: efea1...0f0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Aldri hørt om...Fortell? Anonymous poster hash: 128d2...d3d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Æsj, når skal den eklingen slutte?? Han plaget meg en liten periode for et par år siden, men ikke hørt fra han siden det heldigvis.. Anonymous poster hash: ae118...976
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg gikk på skolen med han. Hold dere unna, ikke svar på meldingene, ignorer han. Han kan være farlig. Anonymous poster hash: 386f5...50e
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Huff. Jeg har en venninne som fikk sms fra ham. Hun svarte i starten fordi hun ikke visste hvem det var, men så sluttet hun bare å svare. Han sluttet heldigvis å kontakte henne etter hvert. Hva du enn gjør, ikke svar på meldingene, i hvert fall, tror det er best å bare ignorere ham. Anonymous poster hash: a71c0...111
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 http://freak.no/forum/showthread.php?t=266725 Tilsvarende denne. Bare at jeg fikk den i dag. Anonymous poster hash: efea1...0f0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Jeg ble kontaktet for en tid siden. Kontaktet politiet og fikk råd om å ignorere. Gjorde det og hørte ikke mer etter et par ubesvarte sms. Anonymous poster hash: 25adc...b98
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Han har kontaktet datteren til en venninne av meg. Han er bare ekkel, ikke farlig. Før fikk han rundt kg ville kjøpe truser av skolebarn på vei hjem. Da begynte vi å følge barna tilnog fra skolen. Så ble han tatt og satt inne en tid. Etter det flyttet vi fra slemmestad... Anonymous poster hash: ec755...5e9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Kanskje det er huseieren min som er den samme mannen? Han som sniffer trusene til leietakerne Anonymous poster hash: 1484c...60d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Høres ut som et liknende problem jeg og mange andre jenter hadde for en del år siden, bare at han da kun snakket om å være barbeint. Anmeldte til slutt karen, men det ble henlagt selv om vi var 7 jenter som gjorde det. Han var dritekkel, og presenterte seg som noe med Lars og Kristian, husker ikke i hvilken rekkefølge. Var svært opptatt av russejenter. Og tilfeldigvis oppdaget jeg at han hadde kontaktet jenter som ikke var fra samme by som meg, og som var venninner av en venninne, samt noen fra en folkehøyskole hvor jeg kjente ei som gikk. Så han har virkelig vært i kontakt med mange jenter rundt om i Norge. En gang ringte han meg og beskrev hva jeg gjorde, og da ble jeg redd. For han MÅ ha stått og sett meg da. Ropte til han at jeg hadde anmeldt han, og da la han på. Siste gangen han ringte meg, var for ca 3 år siden. Første gang han ringte meg var i 2002. Så han har holdt på lenge. Anonymous poster hash: f2692...a42
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #11 Skrevet 31. mars 2014 Men hvordan i alle dager har han fått tlf nr mitt? Jeg er gravid så er vel egentlig ikke helt målgruppen hans heller hehe. Og jeg bor ikke i Slemmestad men litt unna. Jeg har lukket fb profil osv, ser ikke helt hvordan han har "funnet" meg! Anonymous poster hash: efea1...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå