Anne-B. Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Ingen tiltakslyst, overhodet, til noen ting, ikke en eneste ting. Jeg har lest litt og sovet, det er det jeg har gjort, og at jeg har sluppet unna med det, er faktisk et mirakel.
prekæs Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Tror det er sunt jeg. Vi må lære oss å roe ned og hente krefter. Man trenger ikke fridager overfylt med aktiviteter man føler seg forpliktet til. Noen ganger er det godt å bare pusle rundt, gå seg en tur uten gourmetmat i ryggsekken, bare drikke vann fra en bekk og nyte frisk luft. Du fortjener det sikkert. Endret 30. mars 2014 av prekæs
sug lut Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Enig med Prekæs. Å gjøre ingenting er undervurdert. Tiltakslyst er bra, men ikke alltid man SKAL tilta så mye. Sitte stille og lade er også viktig.
Anne-B. Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2014 Spise, det har jeg lyst til. Drømmer om bensinstasjonhamburger, av alle ting.
Anne-B. Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2014 (endret) . Endret 30. mars 2014 av Anne-B.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Man trenger jo tid til å planlegge hva man ikke trenger å gjøre akkurat i dag også Jeg har hatt en travel uke og ser frem mot en mindre travel uke.. Jaja det er jo lov å håpe Men i påsken da.. Da skal vi slappe av og kose oss. Og i morgen når barna er på skolen så skal jeg se på tv hele dagen
Anne-B. Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2014 Man trenger jo tid til å planlegge hva man ikke trenger å gjøre akkurat i dag også Jeg har hatt en travel uke og ser frem mot en mindre travel uke.. Jaja det er jo lov å håpe Men i påsken da.. Da skal vi slappe av og kose oss. Og i morgen når barna er på skolen så skal jeg se på tv hele dagen Pleier som regel å kose meg på søndager, det er min favorittdag nettopp pga at man kan velge ikke å gjøre noen ting. Mellom lesingen og sovingen gikk jeg ned for å omplante noen spirer, og tror du faen ikke noen av dem fant det for godt å knekke i stengelen? Håper mandagen blir bedre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Ja man kan vel hvile likegodt på mandagen? Det skal i alle fall jeg. Leggetid nå og hvile litt, så sende barna på skolen og hvile litt da og. Bytter nok til sofaen da, men dog, godt det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå