Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg hadde bursdag i går og har fått masse gratulasjoner på tidslinjen min. Det står at 70 ant venner skrev på tidslinjen min, men jeg ser bare tre. De som har skrevet på den vanlige veggen ser jeg....,men hvordan se de andre? Føler meg skikkelig smart nå. Tenkte grunnen å takke, men aner jo ikke hvem de 70 er!? Hjelp..... Anonymous poster hash: 05d9c...801 Anonymous poster hash: 05d9c...801
piranha Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Da gjør du som oss andre kløner, og sier tusen takk for alle gratulasjoner i statuslinjen din
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Da gjør du som oss andre kløner, og sier tusen takk for alle gratulasjoner i statuslinjen din hi-hi...ja, det er også en mulighet, men jeg synes jeg skylder de som har tatt seg bryderiet å skriv å i det minste klare å lese :-) Anonymous poster hash: 05d9c...801
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Trykk se mer eller vis alle eller hva det er Anonymous poster hash: 0db71...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå