Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Datteren min er nettopp komt hjem igjen fra faren. De har hatt en helg med kino og grilling i fine været. Jeg har vært syk hele helgen. Er 2 år siden brudd. Hvorfor og hvor lenge er dette tøft? Føles som det er min familie som gjør dette uten meg, men vi er jo ingen familie. Snufs. Anonymous poster hash: 9f67f...c3d
Fandens Oldemor Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Uff, stakkars deg. Håper du får noen gode råd her. Hørtes absolutt tøft ut, ja! Håper også at du blir frisk snart, ting har jo en tendens til å bli ekstra håpløst når man er syk i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Sender deg en klem. Neste helg kan du gjøre det samme <3 Anonymous poster hash: 0bad2...322
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Det tar tid å gi slipp på drømmen om å være en familie sammen. Gjør hyggelige ting dere og. Sakte, men sikkert blir det bedre. Sender deg en god klem Anonymous poster hash: ab0e4...4ce
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Takk for oppmuntrende ord. Det hjelper. Neste helg kan vi finne på noe ja. Må se det sånn. Tror psyken er være siden jeg har vært syk. Klar for ny uke i jobb og å finne på kjekke ting i fine været. Anonymous poster hash: 9f67f...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå