Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Er skikkelig redd for å møte på en i skogen, og enda reddere for å bli bitt.. Blir helt stresset av å tenke på det! :/ Anonymous poster hash: 07708...1eb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Den er mye reddere for deg, enn du for den. ;-) Sjansen er så utrolig marginal at det ikke er noe å tenke på. Anonymous poster hash: a8ca2...5f8
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Når jeg plukker bær liker så kjenner jeg litt på frykten. Tar på støvler og tramper med beina med jevne mellomrom og har tro på at det er nok Men når jeg går tur i på stien så tenker jeg ikke på det. Du må bare øve deg litt, når det går bra så glemmer du det tilslutt skal du se Anonymous poster hash: 1dad5...3ee
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Ja. Det er så ille at den begrenser livet mitt. Jeg vet at den ikke er farlig osv osv. Men angst er angst. Har fått anbefalt hypnose for det. Må nesten prøve det. Anonymous poster hash: b444a...d05
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Større sannsynlighet for at du finner den i nærheten av ei steinrøys eller plasser med mye sol enn akkurat i skauen, så det hadde jeg ikke bekymra meg for. Har hørt om et menneske som har blitt bitt av huggorm i mine 30 år, og det er ikke det verste man kan oppleve. Som regel stikker de så fort de hører oss. Anonymous poster hash: 9f9e6...ae2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Ja. Det er så ille at den begrenser livet mitt. Jeg vet at den ikke er farlig osv osv. Men angst er angst. Har fått anbefalt hypnose for det. Må nesten prøve det. Anonymous poster hash: b444a...d05 Oj, aner ikke hva hypnose er men du må ha masse lykke til Å gå i skogen er et sted jeg henter mye energi og glede. Håper du får en nydelig vår i skogen Anonymous poster hash: 1dad5...3ee
prekæs Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Noe, men har sett det en gang på tur, og er mer i skauen enn de fleste. Har som oftest med allergitabletter på tur med tanke på vepsestikk eller huggormbitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå