Gå til innhold

Treff for avsosiale mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen "treff" for avsosiale mennesker? Evt. hvem arrangerer de?

Er 21 år, har alltid hatt en fasade rundt meg. Med det later jeg som alt er bra med meg, viser meg aldri såret og klarer aldri å åpne meg opp for noen.

Treffer kanskje 1 menneske utenom familien min gjennomsnittelig hver mnd, så er veldig mye alene og slik har det stort sett vært så lenge jeg kan huske, bortsett fra den perioden jeg bodde i et kollektiv sammens med 6 andre. (fikk meg min første kjærste da også, som senere var utro mot meg..)

Er noe sjenert og sliter med å treffe nye mennesker, så finnes det noen treff hvor jeg kan møte likesinnede mennesker og kanskje få noen venner?

Anonymous poster hash: 845c8...f00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes slikt. Men dersom du forteller hvor du bor, så finnes det sikkert noen som har en ledig plass til en ny venn.

PS. Det heter asosial:)

Anonymous poster hash: 52680...da3

Skrevet

Trodde dette skulle være noe Bill Hicks-greier.

- "People who hate people, come together!"

- "NO!"

Skrevet

AVsosial faktisk! !! Hahaha!!

Anonymous poster hash: b4914...606

Skrevet

Jeg er som deg HI.. Er aldri sammen med andre enn familien..

Anonymous poster hash: b39af...c3d

Skrevet

Har dere ikke jobb, siden dere kun treffer familien?

Anonymous poster hash: 55752...26f

Skrevet

AVsosial faktisk! !! Hahaha!!

Anonymous poster hash: b4914...606

Ja, så for meg en bryter "av,på". Bryteren min er litt av, syntes det var mer logisk :)

Har dere ikke jobb, siden dere kun treffer familien?

Anonymous poster hash: 55752...26f

Jobber bak dataskjermen, så treffer svært sjeldent mennesker på jobb.

Da jeg jobba for et stort konsern var det såpass stor alderforskjell på oss at jeg var litt forsiktig med det jeg sa, tenkte hele tiden at de har mer erfaring en meg med så og si alt. Så turte ikke å stikke hode ut tilfelig jeg skulle si noe feil. Samtidig så klarte jeg aldri å åpne munnen helt ettersom jeg alltid har vært redd for at jeg skal si noe upassende på jobb :s Så var alltid den som var helt bom stille ved lunsj boret pga. frykt for at jeg skulle bli ledd av. Får ikke noen relasjoner av å være stille..

Anonymous poster hash: 845c8...f00

Skrevet

Men viss du er noe sjenert og sliter med å treffe andre mennesker, koffer vil du treffe noke likesinnede? Blir ikkje det litt kleint?

Ellers så kan du jo prøve å arrangere DIB-treff og holde deg anonym om kem du er her inne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...