Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Hadde barnebursdag her i går. Var leste runde or disse barna, så det var 4 mammaer som ble her med barna. Altså var vi 6 voksne og 9 barn her. Så kommer en mor og leverer. Mammaen skal ikke bli. Jeg luftet, for det var varmt. Hun tok en runde i huset her. Inspeksjon.... "Hvor sikker er verandaen din?" "Hvor langt er det fra det åpne vinduet til bakken? En meter? Huff, det bør du lukke!" " skal utgangsdøren stå oppe? Det er trapp der!" Måtte le litt da hun gikk:) Trodde virkelig ikke det fantes de mødrene som tok inspeksjonsrunde i andres hus ved levering i bursdag. Anonymous poster hash: 8d55f...19b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Å hjelpe meg Anonymous poster hash: 595eb...1a6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Hvor gamle var barna da? Kanskje du fremstår som uansvarlig i enkelte situasjoner.. Anonymous poster hash: 7a4d7...c8f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg hadde ikke latt barnet mitt være uten meg hos deg!!!! Anonymous poster hash: b3c16...672
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Disse barna er 3 og 4 år. HI Anonymous poster hash: 8d55f...19b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Hahahaha Anonymous poster hash: 7f56a...3dc
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Hadde barnebursdag her i går. Var leste runde or disse barna, så det var 4 mammaer som ble her med barna. Altså var vi 6 voksne og 9 barn her. Så kommer en mor og leverer. Mammaen skal ikke bli. Jeg luftet, for det var varmt. Hun tok en runde i huset her. Inspeksjon.... "Hvor sikker er verandaen din?" "Hvor langt er det fra det åpne vinduet til bakken? En meter? Huff, det bør du lukke!" " skal utgangsdøren stå oppe? Det er trapp der!" Måtte le litt da hun gikk:) Trodde virkelig ikke det fantes de mødrene som tok inspeksjonsrunde i andres hus ved levering i bursdag. Anonymous poster hash: 8d55f...19b Bra du ler av det:) Egentlig ganske frekt av denne mammaen, tror hun at ditt barn bor i en drapsfelle liksom:) Anonymous poster hash: 196cb...13e
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Hadde barnebursdag her i går. Var leste runde or disse barna, så det var 4 mammaer som ble her med barna. Altså var vi 6 voksne og 9 barn her. Så kommer en mor og leverer. Mammaen skal ikke bli. Jeg luftet, for det var varmt. Hun tok en runde i huset her. Inspeksjon.... "Hvor sikker er verandaen din?" "Hvor langt er det fra det åpne vinduet til bakken? En meter? Huff, det bør du lukke!" " skal utgangsdøren stå oppe? Det er trapp der!" Måtte le litt da hun gikk:) Trodde virkelig ikke det fantes de mødrene som tok inspeksjonsrunde i andres hus ved levering i bursdag. Anonymous poster hash: 8d55f...19b Bra du ler av det:)Egentlig ganske frekt av denne mammaen, tror hun at ditt barn bor i en drapsfelle liksom:) Anonymous poster hash: 196cb...13e Tydeligvis... Men hun har visst gjort dette hos en annen mamma også. Hun hadde også et vindu åpent.. Anonymous poster hash: 8d55f...19b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne. Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute. Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over. Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne. Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute. Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over. Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912 Dette er i enebolig med veranda på bakkenkvå. Døren var ikke åpen. Vinduet var åpent.. Anonymous poster hash: 8d55f...19b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 Usj, sånt var jeg også hysterisk på da jeg bodde i 8. etg.. Husker vi hadde overnattingsgjester som gjerne ville ha verandadøren åpen og det sa jeg nei til altså. Anonymous poster hash: b368f...deb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Usj, sånt var jeg også hysterisk på da jeg bodde i 8. etg.. Husker vi hadde overnattingsgjester som gjerne ville ha verandadøren åpen og det sa jeg nei til altså. Anonymous poster hash: b368f...deb Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne.Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute.Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over.Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912 Men her var det snakk om et vindu som sto åpent og det var en meter til bakken! Har dere problemer med leseforståelsen? Anonymous poster hash: f1f35...e73
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Usj, sånt var jeg også hysterisk på da jeg bodde i 8. etg.. Husker vi hadde overnattingsgjester som gjerne ville ha verandadøren åpen og det sa jeg nei til altså. Anonymous poster hash: b368f...deb Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne.Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute.Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over.Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912 Men her var det snakk om et vindu som sto åpent og det var en meter til bakken! Har dere problemer med leseforståelsen?Anonymous poster hash: f1f35...e73 Ja Anonymous poster hash: b368f...deb
Siamese Hellhound Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 Det kan jo hende hun kjenner ungene sine og vet at de godt kunne tenke seg å hive seg ut av vinduer eller sykle ned bratte trapper hvis muligheten byr seg? Ville ikke tatt det personlig hvis jeg var deg...
LittLykkelig Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Synes det var mest frekt å la 3- og 4 åringen være alene i bursdag. Gratis barnevakt? Synes det er naturlig å passe på egne barn i bursdag når de er så små..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 Usj, sånt var jeg også hysterisk på da jeg bodde i 8. etg.. Husker vi hadde overnattingsgjester som gjerne ville ha verandadøren åpen og det sa jeg nei til altså. Anonymous poster hash: b368f...deb Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne.Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute.Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over.Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912 Men her var det snakk om et vindu som sto åpent og det var en meter til bakken! Har dere problemer med leseforståelsen? Anonymous poster hash: f1f35...e73 Siden du klager på leseforståelsen til enkelte her inne HI, så hadde du kanskje vært så vennlig å forklare hva dette betyr?? "Var leste runde or disse barna, så..." Konsentrer deg heller om egne skriveferdigheter... Jeg tolket det og i førsteomgang som om det var verandadøren som stod åpen siden første spørsmål var om den var trygg. Hva har vel det å si hvis døren er lukket? Anonymous poster hash: 5b955...0b4
Siamese Hellhound Skrevet 30. mars 2014 #18 Skrevet 30. mars 2014 Ja, det er jo egentlig sant, hvis hun var redd for at de skulle hoppe ut av vinduet, burde hun jo ha blitt igjen for å passe på dem!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #19 Skrevet 30. mars 2014 Synes det var mest frekt å la 3- og 4 åringen være alene i bursdag. Gratis barnevakt? Synes det er naturlig å passe på egne barn i bursdag når de er så små..Ha ha. Her er begge deler vanlig når det er barnebursdag.Noen foreldre går og noen blir. Jeg har vært redd for å trenge meg på og har ikke sett på det som gratis barnevakt. Anonymous poster hash: 27913...d04
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #20 Skrevet 30. mars 2014 Usj, sånt var jeg også hysterisk på da jeg bodde i 8. etg.. Husker vi hadde overnattingsgjester som gjerne ville ha verandadøren åpen og det sa jeg nei til altså. Anonymous poster hash: b368f...deb Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne.Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute.Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over.Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912 Men her var det snakk om et vindu som sto åpent og det var en meter til bakken! Har dere problemer med leseforståelsen?Anonymous poster hash: f1f35...e73 Siden du klager på leseforståelsen til enkelte her inne HI, så hadde du kanskje vært så vennlig å forklare hva dette betyr?? "Var leste runde or disse barna, så..." Konsentrer deg heller om egne skriveferdigheter... Jeg tolket det og i førsteomgang som om det var verandadøren som stod åpen siden første spørsmål var om den var trygg. Hva har vel det å si hvis døren er lukket? Anonymous poster hash: 5b955...0b4 Hold på hestene og puss brillene. Det er ikke jeg som er hi. Men jeg klarte å både lese innlegget og skjønne hva som sto der. Det var EN meter til bakken under vinduet og verandadøren var lukket (det var velmet av hi's poeng). Prøv å les ordentlig før du hisser deg opp neste gang. Og så ser du på anonymkoder under om det er hi som har skrevet svaret. Bare til orientering Anonymous poster hash: f1f35...e73
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #21 Skrevet 30. mars 2014 Synes det var mest frekt å la 3- og 4 åringen være alene i bursdag. Gratis barnevakt? Synes det er naturlig å passe på egne barn i bursdag når de er så små.. Frekt? Her vi bor er det vanlig å la iallfall 4-åringer være i bursdagsselskaper uten følge...min har gått alene siden han var 3. Hvor gamle mener du barn bør være før de slipper å ha med mamma eller pappa da? Anonymous poster hash: 8ad3a...60c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #22 Skrevet 30. mars 2014 Usj, sånt var jeg også hysterisk på da jeg bodde i 8. etg.. Husker vi hadde overnattingsgjester som gjerne ville ha verandadøren åpen og det sa jeg nei til altså. Anonymous poster hash: b368f...deb Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne.Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute.Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over.Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912 Men her var det snakk om et vindu som sto åpent og det var en meter til bakken! Har dere problemer med leseforståelsen?Anonymous poster hash: f1f35...e73 Siden du klager på leseforståelsen til enkelte her inne HI, så hadde du kanskje vært så vennlig å forklare hva dette betyr??"Var leste runde or disse barna, så..." Konsentrer deg heller om egne skriveferdigheter... Jeg tolket det og i førsteomgang som om det var verandadøren som stod åpen siden første spørsmål var om den var trygg. Hva har vel det å si hvis døren er lukket? Anonymous poster hash: 5b955...0b4 Hold på hestene og puss brillene. Det er ikke jeg som er hi. Men jeg klarte å både lese innlegget og skjønne hva som sto der. Det var EN meter til bakken under vinduet og verandadøren var lukket (det var velmet av hi's poeng). Prøv å les ordentlig før du hisser deg opp neste gang. Og så ser du på anonymkoder under om det er hi som har skrevet svaret. Bare til orientering Anonymous poster hash: f1f35...e73 Beklager på det aller sterkeste for å ha kommet med disse beskyldningene mot HI. Trodde virkelig at det var hun som satt og forsvarte seg med at andre brukere manglet leseforståelsen. Ser nå at dette kom fra en ufin anonym i stede 😉 Jeg skal uten tvil bli flinkere å sjekke anonymkoden i fremtiden. Men, jeg skjønner fortsatt ikke hva setningen jeg ba om forklaring på skal bli. Så kanskje du anonym med det fantastiske ordforrådet og unike leseforståelsen forklare dette for meg? Anonymous poster hash: 5b955...0b4
Gjest meg&mini Skrevet 30. mars 2014 #23 Skrevet 30. mars 2014 Synes det var mest frekt å la 3- og 4 åringen være alene i bursdag. Gratis barnevakt? Synes det er naturlig å passe på egne barn i bursdag når de er så små.. Jeg synes ikke det er frekt, men jeg er enig at mor eller far bør være til stedet når de er så små.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #24 Skrevet 30. mars 2014 Usj, sånt var jeg også hysterisk på da jeg bodde i 8. etg.. Husker vi hadde overnattingsgjester som gjerne ville ha verandadøren åpen og det sa jeg nei til altså. Anonymous poster hash: b368f...deb Jeg var med min i bursdag en gang, hvor verandadøren stod åpen. Alle ungene gikk sammen i bhg. De løp ut, oppå stoler, hengte over rekkverket. lekesloss og bøllet. De som hadde burdagen ordnet på kjøkkenet, serverte mat etc. Jeg spurte om de kunne lukke verandadøren, men nei det var sååå varmt der inne.Klikket til slutt og beordret ungene inn og la ned forbud til at de lekte der ute.Var i 10.ende etg i høyblokk. stolene stod helt ved rekkverket. ene ungene ble nesten dyttet over.Jo da hysterisk mor jeg og. Anonymous poster hash: 536da...912 Men her var det snakk om et vindu som sto åpent og det var en meter til bakken! Har dere problemer med leseforståelsen?Anonymous poster hash: f1f35...e73 Siden du klager på leseforståelsen til enkelte her inne HI, så hadde du kanskje vært så vennlig å forklare hva dette betyr??"Var leste runde or disse barna, så..." Konsentrer deg heller om egne skriveferdigheter... Jeg tolket det og i førsteomgang som om det var verandadøren som stod åpen siden første spørsmål var om den var trygg. Hva har vel det å si hvis døren er lukket? Anonymous poster hash: 5b955...0b4 Hold på hestene og puss brillene. Det er ikke jeg som er hi. Men jeg klarte å både lese innlegget og skjønne hva som sto der. Det var EN meter til bakken under vinduet og verandadøren var lukket (det var velmet av hi's poeng). Prøv å les ordentlig før du hisser deg opp neste gang. Og så ser du på anonymkoder under om det er hi som har skrevet svaret. Bare til orientering Anonymous poster hash: f1f35...e73 Beklager på det aller sterkeste for å ha kommet med disse beskyldningene mot HI. Trodde virkelig at det var hun som satt og forsvarte seg med at andre brukere manglet leseforståelsen. Ser nå at dette kom fra en ufin anonym i stede Jeg skal uten tvil bli flinkere å sjekke anonymkoden i fremtiden. Men, jeg skjønner fortsatt ikke hva setningen jeg ba om forklaring på skal bli. Så kanskje du anonym med det fantastiske ordforrådet og unike leseforståelsen forklare dette for meg?Anonymous poster hash: 5b955...0b4 Var det så ufint å antyde at man bør lese innlegget ordentlig før man anklager hi for å være uansvarlig mtp åpne dører og vinduer? Og for å svare på spørsmålet om setningen som var så utrolig vanskelig å forstå, vil jeg tippe at hi mente "var første runde for disse barna, så..." Mener du for alvor at du ikke skjønte dette? Eller var det bare for å hakke på hi for skriveleifer? Anonymous poster hash: f1f35...e73
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #25 Skrevet 30. mars 2014 Jeg prøver å tenke på hva vi selv gjorde da vi var små. Vi sprang da villmann rundt i husene i den alderen. Lekte ute alene gjorde vi også..Hadde heller vært tilstede i bursdagen om jeg ikke stolte på andres sikkerhet. Syns det er spesielt å inspisere andres hus på den måten. Noen gang må man slippe taket og stole på at det går bra. En kan aldri gardere seg mot alt farlig uansett. Anonymous poster hash: 6843e...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå