Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Barnefar har aldri betalt en krone i bidrag, så jeg har kun fått forskuddet fra NAV, men i vedtaket skal han betale 2500 pr mnd. hvis han får igjen på skatten, vil de pengene da gå til meg? Eller vil nav ta sin del først? Det er vel snakk om ca 11.000 Anonymous poster hash: bc4fb...e97
Liv & Røre Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 NAV vil kreve inn pengene som går videre til deg. Staten krever ikke pengene sine inn før barnet har fått sine.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 NAV vil kreve inn pengene som går videre til deg. Staten krever ikke pengene sine inn før barnet har fått sine. Oki Takk Men kan jeg forvente at det skjer i denne runden? Hvis han får tilbake noe på skatten da. Hører jo om at slike ting kan ta flere år. Men da er det kanskje snakk om veldig store beløp? Anonymous poster hash: bc4fb...e97
Liv & Røre Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Det vet jeg ikke, men vil tro at årets oppgjør blir innkrevd hvis han får igjen på skatten. Hvor lang tid det vil ta vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Ikke skyt meg om jeg tar feil, men jeg syns å huske at nav tok tilbake sin del først. De hadde jo lagt ut for ham (på en måte)... Anonymous poster hash: f159e...0fb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Om han har bidragsgjeld og får igjen på skatten ser han aldri noe til de pengene, de blir rett og slett ikke utbetalt til han. Men er usikker på om pengene går til deg eller til nav, han skylder jo begge penger.... Anonymous poster hash: 8b710...b5b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Min eks skylder over 180,000kr i barnebidrag... Tre barn... Hvert år når han får igjen på skatten kommer pengene inn til meg. Han ser tydeligvis ikke noe til dette selv. I midten av August de siste tre årene har jeg fått rundt 15,000kr på konto fra NAV innkreving. Så det virker som barna får det de skal ha før NAV får sin del. Anonymous poster hash: 92359...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå