Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Har en datter på 1,5 år og trodde alltid jeg skulle kle henne opp mye med kjole. Men i barnehage er det jo liten vits, og hjemme blir det bare når man venter besøk eller skal ut og besøke noen. Til og med da er det enormt upraktisk med kjole. Av venner har jeg siden hun ble født fått kjole på kjole, men får jo aldri brukt de!! Vil tro at det kanskje blir mer bruk for kjole når sommeren kommer? Hva er deres erfaringer? Og når bruker dere kjoler på småjentene? Anonymous poster hash: d64aa...d3d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Brukte ikke noe særlig med kjoler før hun ble 3 år. Da ville hun ha kjoler på og det får hun, bortsett fra i barnehagen på vinterstid. Anonymous poster hash: ddc9c...d0f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Mine jenter bruker kjole i snitt 4-5 dager i uken tenker jeg, og de dagene de ikke har kjole har de gjerne tights og tunika. Bruker hverdagskjoler da, ikke så lange så de er behagelige å leke i, med strømpebukse under. Nå i vinterhalvåret har de hatt strikket ullbukse under kjolen. Sånne rimelige kjoler som dette bruker hele tiden, om vinteren med lange ermer og om sommeren med korte ermer... http://www.hm.com/no/product/21104?article=21104-D Anonymous poster hash: 39137...590
Honningmelon Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Bruker ofte hverdagskjoler. Hun er snart 3 år.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Men er ikke det enormt upraktisk i barnehage? Anonymous poster hash: d64aa...d3d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Men er ikke det enormt upraktisk i barnehage? Anonymous poster hash: d64aa...d3d En kort hverdagskjole og strømpebukse/tights er da ikke upraktisk, det er utrolig behagelig å gå i og dessuten ser det fint ut. Jentene mine begynner vokse til nå er 5 og 6 år gamle, men ingen av de liker å gå i buse. De vil helst gå i kjole eller tunika, det er mest behagelig å ha på og bevege seg i... Anonymous poster hash: 39137...590
Jallow B Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Hver dag, ca. Muligens en gang i mnd hun har på seg bukse. Da hun var mindre og kravlet mye, var det tunika og tights. På vinter er det ullstrømpebukse og ullbukse/fleece over, med langermet under. Synes ikke det er upraktisk i bhg, hvorfor skulle det være det? Så lenge kjolen ikke er for lang, er det ikke i veien..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Har ei på 20 mnd og til nå har det vært anledninger som du nevner at vi også har brukt kjole. Nå som våren har kommet og ulla skal av kommer jeg til å bruke mye kjoler. Synes det er fint med kjørt og kjoler. Anonymous poster hash: 33a8d...089
☆☆☆ Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Blir mest bukse og genser/jakke, litt dumt då ho har mange fine kjolar.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Her bruker vi kjole hver dag. Tulla er 1 år og 2 mnd Anonymous poster hash: 25094...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå