Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er kjempefornøyd med at vi har vært ute i skogen i hele dag, med hele familien. Nå har jeg laget ordentlig søndagsmiddag, og i kveld skal jeg ta meg et boblebad, slappe av med en bok og et glass vin i karet. Og så er jeg fornøyd med at bordet er dekket med lys og blomster, selv om det er en helt vanlig søndag Hva er du fornøyd med ? Anonymous poster hash: eaffd...0f6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er fornøyd med at mannen ordna frokost, og rydda på kjøkkenet etterpå (til og med inn og ut av maskinen)At jeg har fått slappa masse av og sovet i to timer.Skal også ta meg et avslappende karbad seinere i kveld Anonymous poster hash: 99128...0b8
Bumblebeee Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er fornøyd med at visning er vel overstått og jeg nå kan nyte kvelden i et aldeles strigla hus 😆 Har vel aldri vært så ryddig her før.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Gikk på vekten idag tidlig, og har idag gått ned 13kg! 2 igjen til målet! Sååå fornøyd, og stolt av meg selv Anonymous poster hash: 2d366...82e
Dini Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 I dag er jeg fornøyd med å ha fått plassert og hengt opp møbler, koblet til vaskemaskinen, vasket opp, tatt meg av to barn samtidig (en på 5 mnd og en på 2 år), vasket og hengt opp klær, ryddet ut av flere kasser og søppelsekker, laget middag og vært på butikken. Så nå er vel snart første dag som alenemor overstått.. Savnet noen i sengen ved siden av meg i natt, men fikk besøk av både babyen og toåringen etterhvert så da ble det ikke så ensomt likevel. Og så har sola skint <3 Så blir det nok sjokoladmousse til dessert i kveld på meg og toåringen Ha en flott kveld!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Den hjemmelagede lasagnen jeg bare gleder meg til å spise veldig snart.
RosaParasoll Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 At jeg kanskje slipper ut av sykehuset i morgen. Savner å krype inntil ham om natta og å leke med datteren min.
piranha Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Har gått lang tur med minstemann i det fine været, mens eldstemann har spilt basketball med pappaen sin Sammen har vi alle vært på tur til en lekeplass i nærheten og fått lekt i finværet
Mikkemafian Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 At vi har stølen bare 45 minutter hjemmefra. Der får ungene lært at vi kan ha det gøy uten data og tv, og at det er mulig å overleve uten innlagt vann og strøm.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er ikke fornøyd meg selv i dag :-( Ligget og spydd hele dagen, etter byturen i går 😩 Er fornøyd med at barna likevel har vært ute, med andre... Huff huff lenge til neste gang !! Anonymous poster hash: 2dcfc...dc6
me_87 Skrevet 30. mars 2014 #12 Skrevet 30. mars 2014 nå er jeg blitt syk å har vært kvalm og kastet opp i hele dag. Men er fornøyd med at vi har vært hos faren når jeg først har vært syk,så jeg har fått avlasting.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #13 Skrevet 30. mars 2014 Er fornøyd med - at jeg fikk syklet lang morgentur alene - laget deilig lammesteik med min mor i dag - sittet i solveggen med kaffikoppen - gått skogstur med familien - vært på besøk hos farmor med mann og barn - hadde konkurranser og mye moro - skal se krim på tv ikveld og nyte livet i sofaen Anonymous poster hash: d5122...86e
Gjest Eilicic Skrevet 30. mars 2014 #14 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er fornøyd med at jeg tok med gutten min ut å måkte oss plass og fyrte opp bål, stekte pølser og koste oss, og stod på ski helt fra kl 12 til 17.40 Kjempekoselig og friskt, fått dusjet begge to og klærne med bållukt er i vaskemaskinen Nå skal vi spise kvelds og spille yatzy før han skal legge seg
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #15 Skrevet 30. mars 2014 At vi har vært ute nesten hele dagen, truffet gamle kjente og hjulpet min bror med noe han trengte hjelp til. Grillet, hoppet på trampoline og sparket på sparkesykkel. En perfekt søndag! Anonymous poster hash: 83a05...07b
MammantilNurket Skrevet 30. mars 2014 #16 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er fornøyd med at jeg har fått sove lenge og at konserten i går var super Jeg er også fornøyd med at vi har trillet en god tur og at søndagsmiddagen ble kjempegod.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 At jeg fullførte ukas 5 treningsøkt, selv om den satt utrolig langt inne. Nå har jeg masse energi og kan kose meg noen timer til, uten å sovne sånn ca. nå. Har vært ute nesten hele helga og fått gjort en hel del. Glasset med rødvin smakte veldig godt nå, og jeg gleder meg til en ny jobbuke:) Anonymous poster hash: ae8cc...900
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #18 Skrevet 30. mars 2014 At det har vært så fantastisk vær hele helgen! Har vært ute i timesvis og bare nytt solen! Spist årets første is i solen, fest på fredag og besøk i går Tror dette har vært årets beste helg:) Anonymous poster hash: ee189...beb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #19 Skrevet 30. mars 2014 Fornøyd med utedag i snøen. Masse snø, unger og foreldre, akebrett og kos. Var ute i mange timer. En herlig søndag Anonymous poster hash: ce978...745
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 30. mars 2014 #20 Skrevet 30. mars 2014 At det har vært så fantastisk vær hele helgen! Har vært ute i timesvis og bare nytt solen! Spist årets første is i solen, fest på fredag og besøk i går Tror dette har vært årets beste helg:) Anonymous poster hash: ee189...beb For meg har også dette vært årets hittil beste helg!
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 30. mars 2014 #21 Skrevet 30. mars 2014 Fornøyd med det fantastiske været, og alle timene jeg har kost meg ute med min lille skatt. Og så hadde jeg besøk av en god venninne i kveld som betyr veldig mye for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå