Gå til innhold

føler jeg kjefter hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn på 2,5 år og snart 1 år. Hverdagene er mildt sagt slitsomme for tiden og særlig største vil aldri noe, trasser mye og har mye temperament. Selv er jeg en rolig person som aldri pleier å heve stemmen.. var sånn før i hvert fall. Nå tar jeg meg selv i å tenke:idag skal jeg ikke kjefte, holde meg rolig i situasjonene, svare toåringen på rett måte så vi ikke havner i slike leie "krangler". Men må gi tapt hele tiden.. Hun er så sta og kan irritere på seg en gråstein og så har jeg plutselig hevet stemmen igjen og stemningen er dårlig... uff Hvordan komme ut av dette? Er det bare jeg som har det slik? ? Føler meg som en elendig mor for tiden :/

Anonymous poster hash: 2ea93...55f

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du er IKKE alene! Her er det akkurat på samme måte for tiden. Dessverre. Har en gutt på snart fire og ei jente på 8 mnd. Min elskede sønn trekker i meg fra vi våkner til det er leggetid. I dag så fortalte jeg om situasjonen vår til en av PEDAGOGENE i BH,mens han satt på gangen å ventet. Da vi kom ut så sa jeg: '" Nå var du flinke gutt,se så fint du sitter og venter på mamma!:)" hvorpå han hopper opp og svarer:" Næheei,se så stygt jeg står!!" Dette ble jo morsomt der og da,men det er forferdelig slitsomt når det pågår hele dagen.. Også er det akkurat som om han ikke kan noe for det,han bare MÅ si i mot på ALT! Sukk.. Det er sikkert meg som er problemet,men jeg vet snart ikke mine arme råd her..

Skrevet

Men i morgen skal vi ikke kjefte!...vi skal være fulle av positiv energi og outsmarte de søte små! Jepp!! Tvi-tvi oss;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...