Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #1 Skrevet 30. mars 2014 Har 17 dager til termin, magen er faktisk mindre enn forventa men blir så sinnsykt sliten av ingenting. Klarte ikke stå i dusjen i morgest, måtte sette meg ned istad når jeg skulle lage browniesrøra på kjøkkenet og har mest lyst å bare legge meg resten av dagen egentlig. Bruker egentlig ha mer energi, men dagen sålangt er bare helt forferdelig slitsom! Anonymous poster hash: 054b5...717
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #2 Skrevet 30. mars 2014 Var slik siste svangerskap nesten hele 3 trimester. Nå er jeg i uke 31 og føler meg ikke så sliten, men har en følelse det kommer de siste ukene. Anonymous poster hash: 04e9f...74e
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Jeg er knappe 25 uker og er konstant sliten. Lage mat må jeg gjøre sittende, går jeg å henter posten så må jeg ligge nedpå å hvile etterpå(knappe 100m), Står opp om morningen og etter en halvtime vil jeg gå å legge meg igjen, så tror ikke det bare er de høygravide som blir slitene. Selvom jeg vet hvor tungt det er å gå høygravid, så må jeg si at høygravid sist svangerskap var ingenting i forhold til slik jeg er nå.. Anonymous poster hash: 4656b...d14
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 JA! Det er nøyaktig en mnd til termin og enkelte dager forstår jeg ikke hvordan jeg skal komme meg opp av sengen, alt er et enormt tiltak. Og midt oppi det hele har jeg en samboer og familie som viser null forståelse. Det er som dere sier, jeg må sitte mens jeg lager middag, knapt jeg greier å stå mens jeg dusjer. Må virkelig velge husarbeid med omhu siden jeg ikke er i nærheten av å få gjort alt jeg burde og skall i løpet av en dag. og når jeg er på mitt mest slitne kommer samboer brasende inn døren, sytende over hvor slitsom dag han har hatt (Joda, jeg forstår at han er sliten etter en lang arbeidsdag) presterer å be meg hente ting til han som vann, smøre brødskive osv. Hadde virkelig trodd det skulle være omvendt når jeg går høygravid..? Men om jeg prøver å forklare hvor dødsliten jeg er får jeg beskjed om å ta meg sammen og slutte å være en lat sekk. Guud som jeg gleder meg til lillegutt kommer. For ikke å snakke om energien! Anonymous poster hash: 55cba...4a0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Har 17 dager til termin, magen er faktisk mindre enn forventa men blir så sinnsykt sliten av ingenting. Klarte ikke stå i dusjen i morgest, måtte sette meg ned istad når jeg skulle lage browniesrøra på kjøkkenet og har mest lyst å bare legge meg resten av dagen egentlig. Bruker egentlig ha mer energi, men dagen sålangt er bare helt forferdelig slitsom! Anonymous poster hash: 054b5...717 Jepp. 18 dager til termin her. Vil bare sove men har en mann som er på jobb og en aktiv treåring. Gleder meg til han legger seg så jeg kan gjøre det samme. Null energi. Nydelig vær ute. Vi er inne. Skal kreke meg ut med han etter middag nå... :/ Anonymous poster hash: 06608...024
Mor di! Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 29 uker på vei, og har lenge blitt sliten av ingenting:-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 I forrige uke (33) kjente jeg at det tippet over fra ganske greit og uproblematisk til ganske tungt og litt slitsomt. Husker ikke fra forrige svangerskap hvordan det var da, men da hadde jeg ikke andre barn å ta hensyn til så slappet vel kanskje bare av etter jobb:) Anonymous poster hash: 1c745...877
Light of my life Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 19 uker her, og har det på samme måte Hadde det slik hele svskapet sist også. Utrolig kjedelig å bli utslitt av den minste ting. Heldigvis har jeg verdens snilleste mann som tar seg av det meste hjemme og med 2 åringen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå