Gå til innhold

Hyllebærsaft har aldri blitt det samme igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto på Baker Hansen for noen dager siden for å kjøpe meg kaffe.

Står og leser litt på hva de har, og kommer over "hyllebærjuice".

Sto og humret for meg selv.... Eneste som minner meg om hyllebær er her inne fra... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnis. :))

Hyllebærsagt er fantastisk godt da, jeg har faktisk servert det i barnebursdag selv. Ingen klager. Pleide å kjøpe på Ikea, men vet ikke om de har det lenger.

Skrevet

Hyllebærsagt er fantastisk godt da, jeg har faktisk servert det i barnebursdag selv. Ingen klager. Pleide å kjøpe på Ikea, men vet ikke om de har det lenger.

Hehe. Har du??? Da hadde jeg i hvert fall ikke klart å holde meg. :-)

Skrevet

Det var før dette innlegget kom, så jeg følte meg litt snurt på vegne av HI da, husker jeg, for vi serverte også litt mat og sånt i tillegg til kaker. Dreide seg bare om ost og kjekt til de voksne, dette var i den tida vi bodde i studentby og barna var så små at foreldre var med. Da leide vi et fellesrom som samskipnaden hadde til disposisjon, og da satt både barn og voksne sammen og spiste og koste seg. Det var utrolig hyggelig! Da vi flyttet til nytt sted, ble det faktisk en liten nedtur med de vanlige drop offbursdagene for oss voksne. Haha, huff. :) 

Skrevet

Det var før dette innlegget kom, så jeg følte meg litt snurt på vegne av HI da, husker jeg, for vi serverte også litt mat og sånt i tillegg til kaker. Dreide seg bare om ost og kjekt til de voksne, dette var i den tida vi bodde i studentby og barna var så små at foreldre var med. Da leide vi et fellesrom som samskipnaden hadde til disposisjon, og da satt både barn og voksne sammen og spiste og koste seg. Det var utrolig hyggelig! Da vi flyttet til nytt sted, ble det faktisk en liten nedtur med de vanlige drop offbursdagene for oss voksne. Haha, huff. :)

Hehe... :-)

Skrevet

anne - b : ikea har fortsatt hylleblomstsaft :) og ja, det er godt :)

Skrevet

Hehe... :-)

Kanskje jeg skulle spre ryktet om at den anonyme HI i det innlegget var meg?! For å få litt cred her på forumet. All PR er god PR. Har jeg hørt.

Skrevet

anne - b : ikea har fortsatt hylleblomstsaft :) og ja, det er godt :)

Da skal jeg få tak i det neste gang jeg har tur til Trondheim. :))

Skrevet

Hva er egentlig historien med denne hyllebærsafta?

Anonymous poster hash: 155aa...355

Skrevet

Hva er egentlig historien med denne hyllebærsafta?

Ser ut som selve innlegget er borte. Ingen av linkene til det fungerer. Det er lenge siden det ble skrevet men var hysterisk morsomt :)

Anonymous poster hash: bd467...803

Skrevet

Hva er kortversjonen da? :)

Skrevet

Tror ikke det finnes kortversjon. Tom stikkordsversjonen hadde blitt for lang :P

Skrevet

Tror ikke det finnes kortversjon. Tom stikkordsversjonen hadde blitt for lang :P

For ikkje å snakke om omstendelig :P
Skrevet

For ikkje å snakke om omstendelig :P

Haha, ja hele greia var bare helt hysterisk komisk! Prøvde å lete, men fant ikke tråden jeg heller...

Skrevet

Jeg tror alle innleggene til den "gale" dama er slettet. Var vel samme dama som skrev om å ha brannøvelse om natta var det ikke?

Det opprinnelige innlegget om brannøvelsen er slettet, men en anonym bruker har kopiert det inn her:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143158225-brann%C3%B8velse/#entry146199303

Bare ved å lese det hun skrev her kan man jo forestille seg hvordan innlegget om hva man serverer i barneselskap, prisen på maten i forhold til prisen på gavene osv osv osv var ;)

Anonymous poster hash: 7faa4...184
Skrevet

Rart vi henger her inne? Det er jo hysterisk underholdende til tider.

Skrevet

Var det ikke hyllebærsaft og brenneslesuppe som ble servert? Eller husker jeg feil?

Anonymous poster hash: 82861...959
Skrevet

Jo det var hyllebærsaft, og brenneslesuppe var vel en av tre retter.

Skrevet

Jeg tror egentlig de hadde det hyggelig i det selskapet. "You had to be there.."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...